Všechny sbírky
Platba a správa účtu
Jaké funkce jsou součástí tarifu Marketer+?
Jaké funkce jsou součástí tarifu Marketer+?

Přečtěte si, které funkce jsou součástí nejvyššího tarifu Marketer+.

Monika Marešová avatar
Autor: Monika Marešová
Aktualizováno před více než týdnem

Tarif Marketer+ je nejvyšší tarif pro práci v aplikaci. Oproti tarifu Profi obsahuje pokročilé funkce, díky kterým pozvednete e-mailing na vyšší úroveň.

Pro koho je tarif Marketer+ vhodný?

Je určen především pro e-shopaře. Pokud potřebujete v reálném čase pracovat s informacemi o zákaznících z e-shopu nebo kontaktech z vašeho CRM, propojte jej se systémem díky funkci integrace. Propojení zvládnete na pár kliknutí.

Kontakty v databázi můžete trackovat –⁠ poznáte své zákazníky blíže a za pomoci personalizované rozesílky s nimi upevníte vztah. Personalizaci se podrobněji věnujeme v tomto samostatném článku.

Pomocí webtrackingu zjistíte, jak se pohybují po webu či jaké zboží prohlížejí. Díky získaným datům je poté segmentace publika hračka. Finální podobu kampaní můžete volit za pomoci A/B testování.

Stejně tak můžete nastavit pokročilé automatizace. Nákupy podpoříte díky slevovým kuponům nebo nastavíte scénář, který zákazníkům připomene opuštěný košík. Reporty ukážou, jaké konverze e-mailing přinesl.

V tomto článku naleznete výčet všech funkcí, které Marketer+ a jejich bližší popis: ​
1. Integrace
2. Web tracking –⁠ sledování aktivity a nákupů kontaktů na webu
3. Pokročilé automatizace –⁠ opuštěný košík a další
​4. Slevové kupony
​5. A/B testování
​6. ​Produktové feedy

​7. Dynamický obsah
​8. Konverze
9. Transakční e-maily


1. Integrace

Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Populární integrace jsou třeba se Shoptetem, Raynetem nebo UpGates.

Využíváte jiný systém, který chcete s Ecomailem propojit? Přehled všech dostupných integrací naleznete zde. Nenašli jste v seznamu svou platformu? Zvažte možnost propojení systémů za pomoci služeb Zapier nebo Make či přes API.

Díky propojení webu a aplikace dochází k automatickému přenosu kontaktů do seznamu v Ecomailu a sběru podrobných informací o vašich zákaznících. Na základě získaných informací vytvoříte chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.

2. Web tracking

Díky trackovacímu kódu budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu, třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel. Trackování kontaktů je součástí vybraných integrací, případně trackovací kód můžete nainstalovat manuálně podle tohoto návodu a začít sledovat transakce.


​Získaná data využijte na maximum při další práci v aplikaci! ⬇️

  • Vytvářejte chytré segmenty podle toho, jestli uživatelé:
    –⁠ navštívili stránku
    –⁠ nakoupili/nenakoupili v obchodě
    –⁠ zakoupili/nezakoupili konkrétní zboží nebo zboží z dané kategorie
    –⁠ zakoupili zboží v určité cenové hladině
    –⁠ prohlíželi si konkrétní zboží nebo zboží z dané kategorie.

Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky zajímat a motivovat je ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.

  • Připravujte personalizovaný obsah
    Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Zde je několik příkladů:
    –⁠ personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)
    –⁠ e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)
    –⁠ neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil
    ​–⁠ neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil

Podrobněji popsané možnosti personalizace naleznete tady.

3. Pokročilé automatizace

Automatické kampaně jsou účinnější než běžné kampaně.

Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoliv scénář automatické kampaně a Ecomail se o rozesílku postará za vás.

Podívejte se na ty nejběžnější:

poděkování, up-selling, cross-selling po prvním nákupu

– automatická odměna u loajálních zákazníků

motivační e-mail, pokud uživatel stále nic nenakoupil

– výročí rok od prvního nákupu

– reaktivační e-mail pro dlouhodobě neaktivní kontakty

– opakovaná spotřeba
– připomínky opuštěného košíku s produkty, např. po dvou hodinách od doby, kdy jsou v košíku zanechány

4. Slevové kupóny

Pokud chcete odesílat zákazníkům slevové kupóny, uděláte to velmi snadno skrze naše automatizace. Nahrajte soubor s kupóny do Ecomailu, vytvořte automatizaci a je to. Nápovědu ke slevovým kuponům najdete zde.

5. A/B testování

Testujte předmět newsletteru, jméno odesílatele, nebo obsah e-mailu na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně. Pro více informací si přečtěte tento článek v naší nápovědě.

6. Produktový feed

Rychlé a snadné vkládání produktů včetně všech doprovodných informací do newsletterů pomocí XML feedů Heureka nebo Zbozi.cz. Zjistěte, ​jak používat XML feed v Ecomailu.

7. Dynamický obsah

Vložte si do šablony dynamický blok pomocí datových feedů. Zákazníkům se tak mohou v newsletteru zobrazit např. podobné produkty z kategorie, ve které nakoupili. Nápovědu pro datové feedy naleznete zde.

Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.

8. Konverze

Získejte přehled o nákupech provedených v návaznosti na otevírání a proklikávání e-mailů. V reportech odeslaných kampaní máte možnost sledovat transakce v účtu vztahující se k rozesílce, nebo propojte účet v Ecomailu s Google Analytics 4. Oba systémy se řídí vlastním algoritmem, proto se výsledky konverzí mohou lišit.


9. Transakční e-maily

Transakční e-maily představují e-mailová sdělení typu potvrzení objednávky, zaslání faktury, dokončení registrace apod. Jedná se typicky o strohé e-maily, které putují do primární pošty, jelikož mají jednoduchý design. Více o transakčních e-mailech a jejich nastavení píšeme zde.

10. Facebook Custom Audiences

Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.

Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také automaticky spouštět na základě chování uživatele reklamy. Přihlásil se uživatel k odběru novinek? Kromě welcome kampaně spusťte pro tohoto uživatele také reklamu na Facebooku.


11. Facebook LeadAds

Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku. Vytvořte si krásný formulář přímo v aplikaci a oslovte skrze něj nové kontakty skrz tuto sociální síť.


💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊

Dostali jste odpověď na svou otázku?