Pro vložení doporučených produktů je nejprve potřeba mít aktivní službu Machine Learning.
Vložení doporučených produktů probíhá podobně jako vložení personalizovaného obsahu pro opuštěný košík, s tím, že základní marge tag je:
ECM_ML_REC
Použití je pak tedy:
*|#ECM_ML_REC|* - počet produktů v košíku
*|IF:#ECM_ML_REC=2|* - podmínka, pokud je počet produktů v košíku roven 2
*|ECM_ML_REC[1].name|* - název prvního produktu v košíku
*|ECM_ML_REC[2].price|* - cena druhého produktu v košíku
Vlastnosti produktu jsou pak následující (demonstrováno na prvním produktu
v košíku):
*|ECM_ML_REC[1].productId|* - ID produktu
*|ECM_ML_REC[1].img_url|* - umístění obrázku
*|ECM_ML_REC[1].url|* - odkaz na produkt
*|ECM_ML_REC[1].name|* - název produktu
*|ECM_ML_REC[1].price|* - cena
*|ECM_ML_REC[1].description|* - popis
Další využítí je stejné jako u vložení personalizovaného obsahu pro opuštěný košík