Facebook Lead Ads - reklama pro potenciální zákazníky

"Facebook Lead Ads" je speciální forma reklamy na Facebooku, pomocí které můžete sbírat kontakty přímo z Facebooku a nově také z Instagramu. Rychle a jednoduše. A to s důrazem na použitelnost na mobilních zařízeních, které dnes tvoří nejvýraznější část návštěvnosti Facebooku, i nejvyšší podíl otevřených e-mailů.

Více se o Facebook Lead Ads dozvíte přímo na stránkách Facebooku.

Pokud chcete začít sbírat kontakty snadno a jednoduše z Facebooku přímo do Ecomailu, stačí Ecomail propojit s vaší firemní Facebookovou stránkou a vytvořit reklamu na Facebooku. K tomu je potřeba, abyste byli správcem této Facebookové stránky.   

Postupujte dle následujících kroků:

     A) Propojení Ecomailu s Facebookem

1) Nejprve propojte Ecomail s vaším firemním Facebookem. To uděláte tak, že si v Ecomailu vyberete daný seznam kontaktů, kam si přejete, aby se kontakty z Facebooku sbíraly.

2) Ve zvoleném seznamu si v levém sloupci vybere možnost „Facebook Lead“ a kliknete na „Připojit Facebook“

 

3) Dalším krokem je přihlášení k Facebooku

 

4) Po přihlášení vyberete firemní Facebook účet, se kterým chcete daný seznam propojit. 

5) Nyní máte propojení Ecomail s Facebookem hotové.

     B) Vytvoření reklamy

1) Když máte propojený Ecomail s firemním Facebookem, můžete se vrhnout na tvorbu kampaně Facebook Lead Ads. Přes svůj soukromý účet na Facebooku zvolíte možnost "Vytvořit reklamy" a dostanete se do tvorby kampaně v Business Manageru. Zkontrolujte, zda jste v sekci "správce reklam" a pokračujte na další krok. 

 

2) V prvním kroku tvorby kampaně vyberte možnost "Generování potenciálních zákazníků"

 

3) V případě, že doposud nemáte účet pro reklamu, vytvoříte si ho pomocí následujících kroků.

Nastavíte si stránku, pro kterou chcete Lead Ads spustit (jedná se o stránku, kterou jste propojili s Ecomailem) a dáte souhlas s obchodními podmínkami.

Zvolíte okruh uživatelů, kterým se má reklama zobrazit. Můžete si jej uložit také pro další kampaň. Případně si vyberete jeden z již dříve vytvořených okruhů.

V rozpočtovém plánu si nastavíte částku, kterou plánujete do kampaně Lead Ads investovat.

 

4) Nyní máte vytvořen účet pro reklamu a pokračujete v samotné tvorbě reklamy. V tomto kroku si vytvoříte formát kampaně, vložíte obrázek a text.

 

5) Opět nastavíte, pro jakou stránku na Facebooku reklamu spouštíte. Můžete nastavit umístění reklamy pouze na Facebooku nebo také připojit firemní Instagram. 

 

6) V tomto kroku si nastavíte tzv. "otázky". Jedná se vlastně o formulářová pole. Čím méně položek nastavíte, tím lépe. Pokud uživatel uvidí příliš mnoho polí, může ho to odradit. Zvažte tedy, které informace jsou pro vaši firmu skutečně důležité. Doporučujeme samozřejmě e-mail, jméno a případně příjmení. 

 

7) Zkontrolujte, jak vaše kampaň pro potenciální zákazníky vypadá. Můžete tak učinit pomocí tlačítka v pravém horním rohu.

 

Kampaň se vám zobrazí přímo na vašem Facebooku.

 

8) Po vytvoření kampaně se zobrazí schvalování objednávky, které může nějakou dobu trvat.

Pod informací ohledně odeslání objednávky můžete vidět propojení vašeho firemního Facebooku s Ecomailem.

 

Jakmile bude kampaň schválena a zveřejněna, začnou vám ve vybraném seznamu kontaktů v Ecomailu přibývat kontakty, které se přihlásily k odběru. Pro nově získané kontakty je ideální vytvořit automatickou uvítací kampaň, která vám pomůže nového odběratele "držet při životě". Podívejte se, jak můžete vytvořit automatickou kampaň.

Podrobnější postup na tvorbu kampaně pro potenciální zákazníky můžete najít přímo na stránkách Facebooku.

Našli jste odpověď?