Poté co se kontakty přihlásí do vámi vytvořeného formuláře v naší aplikaci, máte možnost je oslovit ještě zprávou přes platformu Facebook Messenger. Se zákazníkem můžete přes Messenger komunikovat ještě 24 hodin po přihlášení skrz formulář a někdy v budoucnu mu případně poslat 1 upomínkovou zprávu.

Jak na to?

Nejdříve je nutné si napojit Facebook podle tohoto článku. Poté stačí vložit Messenger obsah do formuláře, vybrat připojenou Facebook stránku a vložit doménu, kde bude formulář umístěn.

Poté bude mít uživatel možnost zaškrtnout funkci "Poslat na Messenger", čímž se nepřihlásí pouze k odběru e-mailů, ale potvrdí možnost oslovení skrze zprávu do svého Facebook Messengeru. Facebook tak umožní odeslat jednu zprávu do 24 hodin od souhlasu.

Pokud je synchronizace s FB dokončena a formulář obsahuje možnost zaškrtnout oslovení přes FB Messenger, stačí vytvořit automatickou kampaň, která bude právě jednu zprávu na FB Messenger do 24 hodin posílat automaticky.


Celý návod tohoto procesu >> naleznete zde.

Důvod, proč je možné kontakty oslovit pouze 24 hodin po přihlášení, vysvětluje přímo Facebook zde.

Ve zkratce posíláte zprávu, která má reklamní obsah. Zpráva má stejnou podobu, jako klasické chatovací okénko v aplikaci, ale protože se jedná o komunikaci z firemní Facebookové stránky s reklamním obsahem, je pro ni nastaven daný časový limit.

Našli jste odpověď?