A/B testování kampaně

Pokud váháte, jaký zvolit předmět nebo jméno odesílatele, aby byl chystaný emailing co nejúspěšnější, určitě vám pomůže tzv. A/B testování. Ecomail umožňuje jednoduché A/B testování předmětu nebo jména odesílatele. Tato funkce je dostupná pouze u tarifu Marketer+.

A/B test nastavíte přímo v rámci tvorby kampaně. Po přihlášení do aplikace klikněte na tlačítko Nová kampaň. Nebo vyberte některou z již vytvořených kampaní v menu pod záložkou Kampaně. 

 

Vyplňte základní informace o kampani a ve druhém kroku „Nastavení“ zaškrtněte možnost A/B testování kampaně. To vám umožní vstup do následujícího kroku s názvem „A/B test“.

 

 

V tomto kroku již nastavíte kritéria A/B testování. Kampaň můžete testovat podle předmětu nebo podle jména odesílatele.

 

Po rozkliku tlačítka přidat verzi se vám zobrazí formulář, do kterého vepíšete dvě varianty předmětu nebo dvě varianty jména odesílatele.

V této fázi také zvolte kritérium, podle kterého se celý test vyhodnotí. Na výběr máte míru otevření (Open rate) nebo míru prokliku (CTR). Zadejte také čas, po kterém se test ukončí. Následně bude vítězná varianta kampaně automaticky odeslaná.

 

 

Test se odesílá na výsek uživatelů (tzv. Test segment), který volíte posuvníkem vpravo. Po vyhodnocení testu se vítězná varianta odešle na zbylé uživatele (Vítěz).



Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.