Opuštěný košík s personalizovaným obsahem e-mailu

Jednou z nejúčinějších automatických kampaní je opuštěný košík s personalizovaným obsahem e-mailu, kdy každému uživateli přijde e-mail s obsahem jejich zapomenutého košíku.
 
Pro zajištění všech potřebných dat k této automatizaci je potřeba:
 
1) nasadit trackovací kód
2) identifikovat uživatele (buď přes proklik trackovaného emailu, nebo manuálně)
 
Pak už je to snadné, scénář automatické kampaně je pak následující:
- trigger je dle vlastní události ‘Basket’
Sni_mek_obrazovky_2017-09-05_v_9.58.54.png
- počkat například 3 hodiny
- podmínka zda uživatel za poslední 4 hodiny nakoupil
- pokud ne, poslat email s obsahem košíku
- dál se dá poslat další email například po dalších 48 hodinách
 
Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.