Jaké funkce jsou součástí tarifu Marketer+ ?

Ecomail nabízí tarify Základ, Profi a Marketer+. Pokud chcete pozvednout úroveň vašeho e-mailingu na vyšší level a posílat skutečně cílené e-maily namísto pravidelného newsletteru typu “všechno na všechny”, je tarif Marketer + pro vás jako stvořený. V tomto článku naleznete seznam všech funkcí, které jsou součástí tohoto tarifu.

Integrace

Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Nabízíme propojení pomocí našich pluginů nebo přes API.

  • API
  • Magneto
  • Prestashop
  • Opencart
  • Woocommerce

Jak nainstalovat plugin?

Návod na propojení pomocí API

Díky propojení obou systémů je následně možné automaticky přidávat nové kontakty do seznamu, sbírat podrobné informace o vašich zákaznících a shromažďovat je přímo v Ecomailu. Od míry otevření a prokliků až po informace o navštívených stránkách a realizovaných objednávkách. Na základě získaných informací budete schopni vytvářet chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.

Web tracking

Stačí nainstalovat náš trackovací kód, propojit všechny vaše kampaně s Google Analytics a rázem budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu. Třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel.

Jak vložit trackovací kód?

Jak propojit Ecomail s Google Analytics?

Sledování transakcí

Pokud chcete mít přehled o nákupech vašich zákazníků, stačí váš systém propojit s Ecomailem dle našeho návodu.

 

Využijte data na maximum 

Jakmile získáte přehled o chování uživatele v kampaních (otevření, prokliky), navštívených stránkách a realizovaných nákupech budete moci:

Vytvářet chytré segmenty

Segmentovat můžete např. dle těchto kritérií:

-          uživatelé navštívili stránku

-          nakoupili/nenakoupili v obchodě

-          zakoupili/nezakoupili zboží z kategorie nebo konkrétní zboží

-          zakoupili zboží v ceně větší/menší

-          prohlíželi zboží z dané kategorie nebo konkrétní zboží.

Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky pravděpodobně zajímat a motivovat ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.

Připravovat personalizovaný obsah

Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Níže naleznete několik příkladů.

-          oslovení jménem

-          přání k svátku nebo narozeninám s malou pozorností (např. sleva)

-          personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný                  odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)

-          e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)

-          neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil

-          neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil

Nápověda pro personalizaci

Posílat automatické kampaně

Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoli scénář automatické kampaně. Zde jsou ty nejběžnější:

-          uvítací e-mail nebo série e-mailů pro nově registrované uživatele/nové zákazníky

-          poděkování, up - selling, cross selling po prvním nákupu

-          automatická odměna u loajálních zákazníků

-          motivační e-mail, pokud uživatel stále nic nenakoupil

-          připomínky opuštěného košíku

-          přání k svátku nebo narozeninám

-          výročí rok od prvního nákupu

-          reaktivační e-mail

Nápověda pro automatizace

 

Formuláře pro sběr kontaktů

Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ také pop - up okna a Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku.

 

Facebook Custom Audiencies

Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.

Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také reklamy automaticky spouštět na základě chování uživatele. Přihlásil se uživatel k odběru? Kromě welcome kamapaně spusťte pro tohoto uživatele automaticky reklamu na Facebooku. Více o Facebook automatických kampaních se dočtete v tomto článku.

 

A/B testování

Testuje předměty newsletteru nebo jméno odesílatele na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta předmětu se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně. Pro více informací si přečtěte článek v naší nápovědě.

 

Produktové feedy

Rychlé a snadné vkládání produktů včetně všech doprovodných informací do newsletterů pomocí XML feedů Heureka nebo Zbozi.cz

Jak používat XML feed v Ecomailu?

 

Machine learning

Doporučování produktů

Tuto funkci nyní připravujeme. Každému zákazníkovi jsou z předem nadefinovaného "balíčku" produktů strojově vybírány takové produkty, které jej pravděpodobně nejvíce zaujmou. Vyhodnocení probíhá dle v minulosti získaných dat. Již brzy v naší aplikaci!

 

Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Kontaktujte nás na support@ecomail.cz. Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.