Ecomail nabízí tarify Základ, Profi a Marketer+. Pokud chcete pozvednout úroveň vašeho e-mailingu na vyšší level a posílat skutečně cílené e-maily namísto pravidelného newsletteru typu “všechno na všechny”, je tarif Marketer + pro vás jako stvořený. V tomto článku naleznete seznam všech funkcí, které jsou součástí tohoto tarifu.
Integrace
Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Nabízíme propojení pomocí našich pluginů nebo přes API.
- API
- Magneto
- Prestashop
- Opencart
- Woocommerce
Díky propojení obou systémů je následně možné automaticky přidávat nové kontakty do seznamu, sbírat podrobné informace o vašich zákaznících a shromažďovat je přímo v Ecomailu. Od míry otevření a prokliků až po informace o navštívených stránkách a realizovaných objednávkách. Na základě získaných informací budete schopni vytvářet chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.
Web tracking
Stačí nainstalovat náš trackovací kód, propojit všechny vaše kampaně s Google Analytics a rázem budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu. Třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel.
Jak propojit Ecomail s Google Analytics?
Sledování transakcí
Pokud chcete mít přehled o nákupech vašich zákazníků, stačí váš systém propojit s Ecomailem dle našeho návodu.
Využijte data na maximum
Jakmile získáte přehled o chování uživatele v kampaních (otevření, prokliky), navštívených stránkách a realizovaných nákupech budete moci:
Vytvářet chytré segmenty
Segmentovat můžete např. dle těchto kritérií:
- uživatelé navštívili stránku
- nakoupili/nenakoupili v obchodě
- zakoupili/nezakoupili zboží z kategorie nebo konkrétní zboží
- zakoupili zboží v ceně větší/menší
- prohlíželi zboží z dané kategorie nebo konkrétní zboží.
Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky pravděpodobně zajímat a motivovat ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.
Připravovat personalizovaný obsah
Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Níže naleznete několik příkladů.
- oslovení jménem
- přání k svátku nebo narozeninám s malou pozorností (např. sleva)
- personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)
- e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)
- neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil
- neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil
Posílat automatické kampaně
Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoli scénář automatické kampaně. Zde jsou ty nejběžnější:
- uvítací e-mail nebo série e-mailů pro nově registrované uživatele/nové zákazníky
- poděkování, up - selling, cross selling po prvním nákupu
- automatická odměna u loajálních zákazníků
- motivační e-mail, pokud uživatel stále nic nenakoupil
- připomínky opuštěného košíku
- přání k svátku nebo narozeninám
- výročí rok od prvního nákupu
- reaktivační e-mail
Formuláře pro sběr kontaktů
Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ také pop - up okna a Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku.
Facebook Custom Audiencies
Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.
Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také reklamy automaticky spouštět na základě chování uživatele. Přihlásil se uživatel k odběru? Kromě welcome kamapaně spusťte pro tohoto uživatele automaticky reklamu na Facebooku. Více o Facebook automatických kampaních se dočtete v tomto článku.
A/B testování
Testuje předměty newsletteru nebo jméno odesílatele na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta předmětu se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně. Pro více informací si přečtěte článek v naší nápovědě.
Produktové feedy
Rychlé a snadné vkládání produktů včetně všech doprovodných informací do newsletterů pomocí XML feedů Heureka nebo Zbozi.cz
Jak používat XML feed v Ecomailu?
Machine learning
Doporučování produktů
Tuto funkci nyní připravujeme. Každému zákazníkovi jsou z předem nadefinovaného "balíčku" produktů strojově vybírány takové produkty, které jej pravděpodobně nejvíce zaujmou. Vyhodnocení probíhá dle v minulosti získaných dat. Již brzy v naší aplikaci!
Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Kontaktujte nás na support@ecomail.cz. Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.
0 Komentáře