Typy automatizací

Při vytváření automatizace můžete mimojiné zvolit typ automatizace, nebo-li nastavit kolikrát je možné automatizaci spustit pro jednotlivého uživatele.

Spustit pouze jednou

Jako výchozí je automatizace nastavena tak aby pro každý kontakt mohla být spuštěna pouze jednou. To je ve většině případů nastavení vhodné. Například pro welcome series, kdy má uživateli přijít několik e-mailů po sobě po regisyraci nechceme, abychom náhodou stejnou automatizaci spustili pro uživatele znovu.

Spustit několikrát

Toto nastavení je již potřeba rozmyslet. Každý kontakt může do automatizace vstoupit několikrát, ale pouze pokud zrovna pro tento kontakt automatizace neprobíhá. Toto nastavení je vhodné například pro opuštěné košíky, nebo jiné automatické kampaně, které se mohou pro jednotlivé kontakty opakovat.

Spustit několikrát a paralelně

Každý kontakt může do automatizace vstoupit několikrát a to i v případě, že pro daný kontakt zrovna automatizace probíhá.

 

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.