Štítky ke kontaktům a jejich použití

V Ecomailu si můžete přidávát přímo ke kontaktům štítky neboli tagy, které mohou sloužit pro lepší orientaci ve vaší databázi.

Použití při importu

Máte soubor s kontakty, které jsou získané například na nějaké promoakci či a potřebujete je odlišit od ostatních kontaktů. V posledním kroku importu zakliknete možnost “přidat štítek” a vepíšete heslovitě jednotlivé štítky dle libosti.

 

_t_tek1.png

 

V příkladu je uveden import kontaktů z promo akce v Ostravě, takže jsme zvolili štítky promo, Ostrava a říjen2017.

 

_t_tek2.png

 

V seznamu kontaktů následně vydíte jednotlivé štítky u jednotlivých e-mailových adres. V sekci "segmenty" si můžete kontakty dle těchto štítku také filtrovat.

 

_t_tek3.png

 

Použití v automatizaci

Štítek/tag můžete ke kontaktům přidávat také v rámci automatizací. Typickým příkladem je automatická uvítací kampaň po registraci k odběru na vašem webu třeba přes popup. Pokud si tyto nové kontakty oštítkujete, budete mít následně přehled, jaký je zroj e-mailové adresy.

Pro výše popsaný případ v automatizaci vyberte trigger “uživatel se zaregistruje do seznamu” a poté zvolte akci “přidat tag”.

 

_t_tek4.png

 

Štítek/Tag si opět pojmenujete. V tomto příkladě sbíráme kontakty z pop-up okna, proto volíme štítek “pop-up”.

 

_t_tek5.png

 

Štítky využijete především pro následné vytváření segmentů. Nejčastější je tvorba segmentu dle zdroje kontaktu. Chci například poslat upomínkový e-mail všem, od kterých mám kontakt získaný na promo akcích v Praze. Jděte do seznamu kontaktů, klikněte na segmenty a nastavte štítky - má štítek - napište štítek, např. pop-up.

_t_tek6.png

 

_t_tek7.png

 

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.