Co se stane v případě, kdy se chce do seznamu zregistrovat již registrovaný e-mail?

Máte-li na Vašich stránkách odkaz na formulář u Ecomailu, pomocí kterého sbíráte kontakty, může nastat situace, kdy se do tohoto seznamu bude chtít zaregistrovat odběratel, který již v tomto seznamu registrován je. Tato situace nastává velmi zřídka a většinou se jedná o testování funkcí formuláře.

Ecomail se snaží působit na uživatele pozitivním dojmem, a tak v tomto případě výjimečně nezobrazí zprávu o tom, že je tento kontakt již registrován, ale zobrazí klasickou zpětnou vazbu s tím, že byl kontakt přidán k odběru e-mailů.

V tomto případě však není odeslán potvrzovací e-mail (v případě že je nastaven), jelikož je zřejmé, že kontakt je aktivní a tedy i potvrzený.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.