Jak je to se složkou Hromadné/Promo akce?

Před časem spustily freemailové schránky Gmail a Seznam funkci pro třídění doručených e-mailů. S automatickým rozdělením pošty na "Primární", "Sociální sítě" a "Promo akce" přišel jako první Gmail. Následně zareagoval Seznam spuštěním složky "Hromadné".

Po zavedení této funkce se většina marketérů začala obávat poklesu otevíratelnosti newsletterů. Největší obavy měli z toho, že e-maily budou před odběratelem jakoby skryty ve složkách pro hromadné e-maily, které budou navíc přeplněny reklamními sděleními. Naštěstí se tomu tak nestalo. Podle ReturnPath’s study uživatelé záložku "Promo akce" používají, otevíratelnost se dramaticky nesnížila a nahlášení spamu naopak klesají.

Mnoho z vás určitě napadne, zda neexistuje způsob, jak zajistit, aby byl právě váš newletter doručen rovnou do složky "Primární". Tento problém zatím žádná z aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů neumí řešit. Existuje mnoho faktorů, podle kterých  Gmail nebo Seznam dokáže spolehlivě rozeznat a automaticky daný e-mail přiřadit do složky pro hromadné e-maily. 

Jediná možnost je informovat svého odběratele o možnosti nastavení tak, aby všechny vaše newslettery byly doručovány do složky "Primární".

Jak na to?

Gmail

Je to jednoduché. Označte e-mail a přetáhněte jej do záložky "Primární".

 

 

Po potvrzení budou všechny vaše e-maily chodit do složky "Primární".

 

 

Seznam

Na Seznamu stejně jako na Gmailu můžete e-mail ze složky "Hromadné" přetáhnout do složky "Doručené". Na rozdíl od Gmailu už nemusíte nic potvrzovat.

 

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.