Jakým způsobem Ecomail zjistí, že byl e-mail otevřen?

Zde v Ecomailu jdeme na tuto metriku hned dvěma způsoby.

Každý e-mail, který odešleme obsahuje neviditelný trackovací obrázek, který je unikátní pro každý jednotlivý e-mail. Ve chvíli, kdy je tento obrázek zobrazen, Ecomail tuto událost zaznamená a uloží tuto informaci jako otevření konkrétního e-mailu.

Z tohoto důvodu však nelze zaznamenat otevření e-mail u e-mail klientů, kteří automaticky nezobrazují obrázky. Proto je zde ještě druhý způsob, jakým zaznamenáme otevření e-mailu.

V případě, že e-mail nebyl otevřen, respektive nebyla tato událost zaznamenána, ale došlo k prokliku skrze tento e-mail, můžeme jednoduše předpokládat, že e-mail otevřen byl a tuto událost zaznamenat.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.