Formuláře pro sběr kontaktů a double opt - in

Pokud chcete sbírat kontakty rovnou z vašich webových stránek, není nic jednoduššího, než použít naše webové formuláře. Ecomail vám nabízí následující 4 možnosti.

Nejdříve z vašich importovaných seznamů kontaktů vyberte jeden konkrétní seznam, do kterého chcete nasměrovat sběr kontaktů. Následně vpravo klikněte na záložku "Formuláře" a vyberte způsob vložení formuláře na vaše stránky.

 

1. Formulář do vaší stránky

Jednou z možností je vložení formuláře přímo do vaší stránky. Jednoduše si vyberete všechny položky, které má formulář obsahovat (např. E-mail, Jméno, Příjmení a Telefon). U těchto položek si také můžete nastavit, zda bude jejich vyplnění povinné či nikoliv.

 

Poté už jen stačí kliknout na „zobrazit kód formuláře“. Tento námi vygenerovaný kód můžete jednoduše zakomponovat do vaší stránky. Výhodou je, že si následně můžete doprogramovat vzhled formuláře, dle vašich potřeb.

Pokud si u tohoto typu formuláře chcete nastavit také stránku, na kterou bude uživatel přesměrován po registraci, můžete to udělat v nastavení formuláře "odkaz na přihlašovací stránku". Provedené změny budou platit i pro "formulář do vaší stránky". 

2. Odkaz na přihlašovací stránku

Druhou možností je odkaz na přihlašovací stránku. Tato varianta vám dává možnost upravit si přihlašovací stránku do firemních barev, vložit logo a samozřejmě si také můžete vybrat, jaká pole bude formulář obsahovat. V praxi to pak vypadá tak, že se zákazníkovi po kliknutí na tlačítko "Přihlásit se k odběru newsletterů" otevře nové okno s formulářem. Po úspěšné registraci si můžete zvolit text, který se ukáže vašemu zákazníkovi např. "Děkujeme Vám za registraci!" Poté je na vás, kam bude zákazník přesměrován, třeba zpět na vaše stránky. 

Vše funguje automaticky a vy tedy nemusíte dělat žádné zásahy do vaší stránky, stačí pouze vytvořit interaktivní pole "přihlásit se k odběru newsletteru", přidat URL vašeho formuláře a Ecomail se o vše postará za vás.

3. Napojení přes API

Další možností je použít naše API, což je nejpokročilejší řešení, které ovšem vyžaduje zásah vašeho programátora, který musí vytvořit napojení přes API.

(dokumentace zde:http://docs.ecomailczv2.apiary.io/).

4. Automatický popup

Velmi populární se stalo automatické vyskakující okno na webu. V Ecomailu si takový formulář jednoduše nastavíte.

Kliknete na "automatický popup", následně na "vytvořit nový popup". Nejdříve si můžete upravit design formuláře dle vašich potřeb - změna rozložení, textu, barev, obrázku a velikosti formuláře. 

Poté je nutné nastavit, kdy se má formulář na vašem webu uživateli zobrazit (např. "Zobrazit popup ihned po načtení stránky").

Nezapomeňte všechny provedené změny uložit. 

Po provedení všech úprav už jen stačí zkopírovat námi vygenerovaný kód a vložit jej do své stránky, stejně jako při vkládaní klasického formuláře do vaší stránky.

Co se stane s kontaktem, který již v seznamu existuje?

 

Double opt – in

Co to je?

Pomocí této funkce bude vašemu zákazníkovi vzápětí po registraci poslán e-mail na zadanou e-mailovou adresu, kde musí potvrdit existenci a funkčnost tohoto e-mailu. Výhody použití tvz. dvojitého potvrzení jsou tvorba správné databáze bez překlepů, zabránění falešným registracím, obrana proti nařknutí z posílání SPAMu a v neposlední řadě navýšení počtu doručených e-mailů.

Nastavení

Pokud již máte k existujícímu seznamu kontaktů vytvořený formulář pro sběr kontaktů a chcete mít u každého nového kontaktu dvojité potvrzení, můžete jej jednoduše nastavit. Vyberte daný seznam kontaktů a klikněte na tlačítko nastavení. Následně zvolte „Registrace s potvrzením e-mailu“. Následně si můžete vytvořit předmět a text potvrzovacího e-mailu dle vašich představ. Pak už jen vyplníte URL, kam bude uživatel po potvrzení přesměrován.

Jestliže přidáváte nový seznam kontaktů, můžete dvojité potvrzení nastavit rovnou.

 

 

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.