Jak efektivně pracovat s databází kontaktů

Základem správného a efektivního e-mail marketingu je budování kvalitní databáze kontaktů. Určitě nemá smysl databáze kontaktů kupovat. Smysluplnější je budovat postupně svou databázi vlastními silami, následně s takovou databází pracovat a vytvářet hodnotný vztah mezi vámi a zákazníkem.

Bezpochyby jste již slyšeli o mnoha způsobech sběru kontaktů. Mezi ty nejčastější patří nejrůznější formuláře na webu nebo sociálních sítích. Jak nastavit formuláře v Ecomailu naleznete v naší nápovědě.

Dalším důležitým krokem je s tímto velkým množstvím nasbíraných kontaktů správně pracovat. Základní chybou, kterou mnoho z vás dělá je tvorba několika menších seznamů kontaktů. Ideální stav je, pokud máte jeden seznam kontaktů a v rámci něj vytváříte různé segmenty(skupiny kontaktů), na které pak můžete posílat vybrané kampaně

Samozřejmě existují výjimky, kdy je praktičtější mít několik seznamů, ale určitě se vyplatí se při zakládání nových seznamů kontaktů zamyslet, zda není možné raději vytvořit segmenty v rámci jednoho seznamu.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.