Doporučování produktů pomocí merge tagu "nakoupil produkt"

Pro tuto fukci je potřeba do Ecomailu posílat objednávky - více zde. Pokud chcete vašim zákazníkům doporučovat další produkty na základě již dříve nakoupeného zboží. 

Nový merge tag "koupil produkt" do šablony vkládejte ve tvaru *|ECM_BOUGHT|*['kód produktu']. Zákazníkovi by se tak v newsletteru zobrazil produkt, který v minulosti nakoupil. Merge tag, ale nejvíce využijete v případě využití podmínek:

*|IF:ECM_BOUGHT['1234567']|* Co říkáte tomuto produktu? *|END:IF|*
*|IF:ECM_BOUGHT['7654321']|* Co říkáte tomuto produktu? *|END:IF|*

Příklad 1

V případě, že zákazník nakoupí například ponožky (ID 1234567 a 7654321), můžeme mu v e-mailu nabídnout boty jakožto komplement. Personalizovat můžeme obecně na více produktů nebo konkrétně podle atributů produktů v jednotlivých kategoriích (například nabízet k sobě vhodné materiály, barvy apod.).

V šabloně pak následně může použití vypadat takto:

2018-10-23_11_29_26-Ecomail.cz_-_template_editor.png

Kde číslo 1234567 a 7654321 je ID/code produktu, které k nám zasíláte v objednávkách. Vždy se vypíše obsah merge tagu dle nakoupeného produktu daného kontaktu. Do obsahu můžete v editoru vložit i jiný obsah než text.

Příklad 2

Pomocí merge tagu můžete své zákazníky informovat o tom, jaké produkty si už u vás zakoupili. V Ecomailu je možné nastavit automatickou kampaň - pokud zákazník zakoupí alespoň jeden z vybraných produktů, odešle se mu automaticky e-mail, že v minulosti nakoupil například 1. a 2. díl knihy, ale ještě je nově vydán 3. díl, který by si mohl zákazníkovi také líbit. 

2018-10-23_12_11_47-vouchers.csv_-_Excel.png

 

Automatizace může vypadat následovně. Uživatel nakoupí v obchodě, zkontroluje se, zda nakoupil vámi vybrané produkty. Pokud ano, bude zákazníkovi automaticky odeslán speciální e-mail s merge tagy "nakoupil produkt". 

2018-10-23_11_16_08-Ecomailapp.cz.png

 

Kde podmínka vypadá následovně:

2018-10-23_11_19_57-Ecomailapp.cz.png

Nastavení automatizace se bude lišit dle vašich požadavků, příklad je uveden především pro ukázání funkce tohoto merge tagu.

Rozšířené možnosti pro práci s merge tagem "nakoupil produkt"

1) Časové hodnoty

Pokud například potřebujete zjistit, zda zákazník nakoupil konkrétní produkt za posledních 14 dní a podle toho mu doporučit další vhodné produkty, můžete to k merge tagu přidat ještě podmínku *|ECM_BOUGHT|*['kód produktu'] <= 14. Pomocí podmínky si pak dle příkladů výše nastavíte, co se má konkértnímu uživateli zobrazit v případě, kdy nakoupil daný produkty v zadaném období.

2) Merge tag "nakoupil v kategorii"

Doporučovat můžete také na základě kategorie, ze které zákazník produkt nakoupil. K tomu vám skvěle poslouží merge tag *|ECM_BOUGHT_CATEGORY|*['název kategorie']. Jak s merge tagem budete pracovat záleží na vás. Můžete třeba v šabloně e-mailu nastavit podmínku, zda zákazník z kategorie v minulosti nakoupil. Pokud podmínku splní, může mu zobrazit např. banner s oblíbenou značkou.

3) Merga tag "nakoupil cokoli"

V některých případech potřebujete v e-mailu zkontrolovat pouze to, zda zákazník v zadaném časovém období nakoupil a nezáleží vám na konkrétním produktu ani kategorii. V tomto případě můžete použít merge tag *|ECM_BOUGHT_ANYTHING|*. Díky tomu budete schopni zobrazit speciální akci jako je doprava zdarma pouze těm zákazníkům, kteří u vás dlouho nenakoupili a rádi byste je reaktivovali. K merge tagu můžete přidat i časové období např. v tomto tvaru *|ECM_BOUGHT_ANYTHING|*<= 30.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.