Pokud chcete integrovat váš e-shop s Ecomailem a nevíte kde začít, v tomto článku se dočtete, co vše nastavit k propojení.

Trackovací kód

Prvním krokem bude implementace trackovacího kódu, pomocí kterého budete získávat statistiky jako je chování jednotlivých příjemců vašich newsletterů na vašem webu včetně uskutečněných nákupů, pohybů po vaší stránce a následnou segmentaci. Více se dočtete zde.

Manuální nastavení identifikátoru uživatele pro tracking

Pokud využíváte trackovací kód, základním způsobem jak uživatele "otrackovat" je přes prokliknutí v e-mailu. Můžete však tento proces urychlit tím, že uživatele "otrackujete" manuálně, například pomocí e-mailu pod kterým je uživatel přihlášený. Více se dočtete zde.

Synchronizace kontaktů z vlastního systému či formuláře

Sbíráte odběratele newsletteru z jiných zdrojů, než jakým jsou naše formuláře, a chcete kontakty automaticky importovat do Ecomailu? K tomu je vám k dispozici naše API/subscribe.

Sledování transakcí

Do Ecomailu je možné zasílat informace o objednávkách a podle toho následně segmentovat či vytvářet automatizace. Je možné zaslat i historické objednávky ke kontaktům s historií transakcí. Integrace je možná pomocí javascriptu přes trackovací kód nebo přes naše API/transactions.

Sledování obsahu košíku

Chcete-li odesílat svým návštěvníkům e-shopu připomínku na opuštěný košík, nastavíte ji v několika krocích, které jsme pro vás shrnuli v tomto článku.

Našli jste odpověď?