Ecomail nabízí tarify Základ, Profi a Marketer+.
Tarif Marketer+ je vhodný zejména pro e-shopy a všechny, kteří chtějí e-mailing pozvednout na vyšší úroveň.
Díky tarifu Marketer+ můžete vytvářet personalizovaný a sofistikovaný e-mailing za použití pokročilých funkcí přímo v aplikaci Ecomailu.

V tomto článku si můžete přečíst výčet všech funkcí, které nabízí.

Integrace

Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Nabízíme propojení pomocí našich pluginů nebo přes API.

Díky propojení obou systémů je možné automaticky přidávat nové kontakty do seznamu, sbírat podrobné informace o vašich zákaznících a shromažďovat je přímo v Ecomailu. Od míry otevření a prokliků až po informace o navštívených stránkách a realizovaných objednávkách. Na základě získaných informací budete schopni vytvářet chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.

Web tracking

Stačí nainstalovat náš trackovací kód, propojit všechny vaše kampaně s Google Analytics a rázem budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu. Třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel.

Jak vložit trackovací kód?

Jak propojit Ecomail s Google Analytics?

Sledování transakcí

Pokud chcete mít přehled o nákupech vašich zákazníků, stačí váš systém propojit s Ecomailem dle našeho návodu.

 

Využijte data na maximum 

Jakmile získáte přehled o chování uživatele v kampaních (otevření, prokliky), navštívených stránkách a realizovaných nákupech budete moci:

Vytvářejte chytré segmenty

Segmentovat můžete např. dle těchto kritérií:

- uživatelé navštívili stránku
- nakoupili/nenakoupili v obchodě
- zakoupili/nezakoupili konkrétní zboží, nebo zboží z dané kategorie
- zakoupili zboží v ceně větší/menší
- prohlíželi si konkrétní zboží, nebo zboží z dané kategorie.

Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky zajímat a motivovat je ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.

Připravovat personalizovaný obsah

Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Zde je několik příkladů:

- oslovení jménem
- přání k svátku
nebo narozeninám s malou pozorností (např. sleva)
- personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)
- e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)
- neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil
- neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil

Nápověda pro personalizaci

Posílat automatické kampaně

Automatické kampaně jsou mnohonásobně účinné, než běžné kampaně.
Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoli scénář automatické kampaně. Podívejte se na ty nejběžnější:

- uvítací e-mail nebo série e-mailů pro nově registrované uživatele/nové zákazníky
- poděkování, up-selling, cross selling
po prvním nákupu
- automatická odměna u loajálních zákazníků
- motivační e-mail
, pokud uživatel stále nic nenakoupil
- připomínky opuštěného košíku - posílejte zákazníkům opuštěný košík přímo s produkty, např. po dvou hodinách od doby, kdy jsou v košíku zanechány
- přání k svátku nebo narozeninám
-
výročí rok od prvního nákupu
- reaktivační e-mail
- připomenutí nákupu
- opakovaná spotřeba

Nápověda pro automatizace

Formuláře pro sběr kontaktů

Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ také pop-up okna a Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku.
Vytvořte si krásný formulář přímo v aplikaci.


Slevové kupóny

Pokud chcete odesílat zákazníkům slevové kupóny, uděláte to velmi snadno skrze naše automatizace. Nahrajte soubor s kupóny do Ecomailu, vytvořte automatizaci a je to. Nápovědu najdete zde.


Facebook Custom Audiencies

Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.

Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také reklamy automaticky spouštět na základě chování uživatele. Přihlásil se uživatel k odběru novinek? Kromě welcome kampaně spusťte pro tohoto uživatele také automaticky reklamu na Facebooku.

A/B testování

Testuje předměty newsletteru nebo jméno odesílatele na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta předmětu se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně. Pro více informací si přečtěte článek v naší nápovědě.

 

Produktové feedy

Rychlé a snadné vkládání produktů včetně všech doprovodných informací do newsletterů pomocí XML feedů Heureka nebo Zbozi.cz.

Jak používat XML feed v Ecomailu?

Dynamický obsah
Vložte si do šablony dynamický blok pomocí datových feedů. Zákazníkům se tak mohou v newsletteru zobrazit např. podobné produkty z kategorie, ve které nakoupili. Nápovědu pro datové feedy naleznete zde.

Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Kontaktujte nás na support@ecomail.cz. Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.

Našli jste odpověď?