Odkaz pro odhlášení a pro online verzi

Jak na vložení obou odkazů a z jakého důvodu je používat v newsletteru?

Lucie Baránková avatar
Autor: Lucie Baránková
Aktualizováno před více než týdnem

Do každého newsletteru doporučujeme přidat odkaz na online verzi, aby si mohl adresát newsletter otevřít v novém okně prohlížeče v případě, že např. nemá povoleno stahování externích obrázků.

Odkaz pro odhlášení je nutné vložit do každé kampaně, kterou si přejete odeslat. Každý příjemce dle zákona musí mít možnost se z vašeho newsletteru odhlásit. Při prokliku tohoto odkazu se daný uživatel automaticky odhlásí z databáze u Ecomailu a žádná další kampaň se na něj již nepošle. V případě, že v newsletteru tento odkaz pro odhlášení nebude, vložíme jej automaticky na konec newsletteru.

Pokud nevyužíváte naše předpřipravené šablony, kde jsou vždy oba odkazy automaticky, můžete oba z nich do newsletteru jednoduše vložit.

Dáváte přednost instruktážnímu videu?

Vložení odkazu pro odhlášení

Vyberte text, který má vést na odhlášení z newsletteru (většinou dole v patičce např. text: "Nechcete již odebírat naše e-maily? Odhlásit se můžete zde.), klikněte na ikonu pro úpravu odkazu na textu:

V nabídce do pole pro URL odkazu vložte:*|UNSUB|*

Vložení odkazu pro online verzi

Odkaz pro online verzi vložíte podobným způsobem.


Vyberete text, který má vést na online verzi newsletteru a klikněte na ikonu pro úpravu odkazu na textu:

V nabídce pak do URL odkazu vložte: *|WEBVERSION|*

Jak zjistím, že jsou oba odkazy funkční? 

Pomocí zaslání testovacího e-mailu zjistíte, zda jste odkaz vložili správně. Při prokliku obou odkazů v testovacím e-mailu se zobrazí hláška tohoto typu:

Nedaří se Vám odkazy vložit? Napište nám na support@ecomail.cz.

Dostali jste odpověď na svou otázku?