Vytvořili jste si šablonu v našem interaktivním editoru? Nyní si můžete otestovat, jak se bude zobrazovat v e-mailové schránce na počítači, či na telefonu. 

Ještě před testováním šablony si zkontrolujte, zda máte správně poskládané produkty v blocích.

  • Aby se produkty v šabloně zobrazovaly správně i na telefonu - tzn. produkty pod sebou, je potřeba je správně vkládat do bloků. Vždy vkládejte do jednoho políčka ve struktuře dohromady obrázek + text + tlačítko. Pro urychlení práce můžete využít zbožový feed.

Testování merge tagů můžete provést až přímo v testování samotné kampaně. Pokud si pošlete test ze šablony, merge tag se v e-mailu nepropíše. Bude vypadat stejně jako v editoru (např. *|VOKATIV|*), protože zatím není navázán na žádný kontakt z databáze.

Náhled a testování šablony

Náhled šablony slouží k rychlé kontrole zobrazení přímo v editoru. Můžete se podívat, jak se newsletter zobrazí na počítači a jak na telefonu.

Zobrazení na počítači:

Zobrazení na telefonu:

Zde si můžete ověřit, jestli je šablona správně poskládána z bloků dle vašich představ, a jak se bude lišit její zobrazení na počítači a telefonních zařízeních.
Díky tomu, že jsou skládány z obrázku, textu a tlačítka v rámci jedné buňky struktury, se produkty v mobilní verzi budou zobrazovat správně pod sebou.

Pokud chcete zjistit, jak šablona vypadá přímo ve vaší e-mailové schránce, jednoduše si pošlete testovací e-mail. Dorazí vám šablona v podobě, v jaké jste si ji vytvořili.

Testování šablony slouží k tomu, abyste si ověřili její vzhled a rozložení. Otestovat si také můžete odkaz na online verzi a odkaz pro odhlášení. Správnost odkazů si ověříte tak, že se vám po prokliku zobrazí tato hláška.



Našli jste odpověď?