Reporty automatizací se týkají automatických kampaní, které jste si vytvořili v záložce "automatizace". Tyto reporty nenajdete v záložce reporty, jak jste zvyklí z běžných rozesílek, ale přímo u dané automatizace.

V přehledu automatizací vidíte celkový souhrn automatizace.
Kolik e-mailů bylo odesláno celkem - pokud máte v automatizaci vícekrát akci "poslat e-mail", je toto číslo součtem všech e-mailů v rámci automatizace.
Otevřeno uživateli - kolik unikátních uživatelů si otevřelo e-mail v automatizaci.
Kliknuto uživateli - kolik unikátních uživatelů kliklo v e-mailech automatizace.
Celkový bounce rate - kolik e-mailů v rámci automatizace bylo vráceno a nedoručeno.

Pod grafem můžete vidět celkový Open rate a Click rate automatizace.

Následně můžete vidět celkový počet uživatelů v automatizaci, kolik je jich právě aktivních v rámci automatizace (většinou se nachází mezi různými akcemi), celkový bounce rate a rozdělení soft bounce a hard bounce.

V aktivitách poté vidíte průběh automatizace, stejně jako je tomu u reportů v běžných kampaních.

Naleznete zde:
kolik bylo odeslaných e-mailů,
kolik jich bylo otevřeno,
v kolika e-mailech bylo kliknuto,
kolik e-mailů nikdo neotevřel,
kolik e-mailů se nepodařilo doručit a vrátily se,
kolik kontaktů se z odběru vašich newsletterů odhlásilo,
kolik adresátů označilo vaše sdělení jako spam

Také si můžete jednotlivé záložky aktivit exportovat (vpravo dole).

V nastavení můžete ještě můžete automatizaci dále upravit.

Pokud chcete před spuštěním automatizaci otestovat, klikněte místo na "spustit automatizaci" na "zavřít builder" a zvolte vlevo možnost "Testování".

Zde si můžete vložit vlastní i e-mail kolegů a automatizaci řádně otestovat. Pokud je vše v pořádku, klikněte vpravo nahoře na "Spustit kampaň".

Našli jste odpověď?