Předplacený tarif nebo kreditový balíček

V jakém režimu v Ecomailu pracovat? Je pro vás vhodný předplacený tarif či kreditový balíček? Jak jej zakoupit? Lze získat výhodnější cenu?

Kateřina Sokolová avatar
Autor: Kateřina Sokolová
Aktualizováno před více než týdnem

Než se v Ecomailu pustíte do tvorby a odeslání kampaně, je třeba zakoupit placenou verzi. Která je pro vás vhodná a podle čeho se rozhodnout? Všechny odpovědi najdete níže v článku. Dozvíte se:


1. Jaké jsou dostupné placené verze Ecomailu a jaký je mezi nimi rozdíl?

V Ecomailu jsou dostupné následující placené verze:

A) Kreditové balíčky

B) Tarify

A) Kreditové balíčky

Kreditové balíčky jsou určené pro:

  • jednorázové nebo namátkové rozesílky

  • krátkodobé užívání aplikace

Vybírat můžete z následujících 5 balíčků, které najdete jak v ceníku na webu, tak v aplikaci:

Do aplikace v tomto případě můžete nahrát neomezený počet kontaktů –⁠ platíte pouze za odeslaný e-mail. Užívání kreditových balíčků funguje jako u telefonu. Při nákupu 10 000 kreditů můžete odeslat 10 000 e-mailů. Platí zde pravidlo, kdy:

1 odeslaný e-mail = 1 kredit

Pokud kredity nevyčerpáte, nepřijdete o ně. Nemají žádnou dobu expirace. Dokupovat je můžete dle potřeby.

Kreditové balíčky obsahují pouze základní funkce pro práci v aplikaci:

B) Tarify

V opačném případě, kdy plánujete rozesílky posílat

  • pravidelně a

  • dlouhodobě

je pro vás vhodný právě tarif.

Při práci v tarifním režimu, oproti kreditovému, platíte za počet aktivních kontaktů v aplikaci a platba probíhá pravidelně (kontinuálně) v měsíční nebo roční frekvenci. Aktivním kontaktem je kontakt, který je příjemce vašich kampaní. Za neaktivní kontakty neplatíte. Více se tématu skupin kontaktů věnujeme v tomto článku.

Databáze se v průběhu užívání Ecomailu mění, tarif tak můžete upravit dle potřeby.

V případě, kdy se rozhodnete Ecomail nevyužívat, je možné jej přerušit až po třech po sobě jdoucích měsících.

Zrušení účtu provede na vaši žádost naše podpora, kontaktujte kolegy na e-mailu support@ecomail.cz.

V nabídce najdete tarif Profi a Marketer+.

Profi

Tarif je vhodný v případě, kdy plánujete odesílat kampaně pravidelně. V počtu odeslaných e-mailů nejste nijak limitováni. Pracovat zde můžete se základními automatizacemi například Přání k svátku nebo narozeninám nebo s populární Uvítací automatizací. V čem je síla automatizací se dozvíte zde.

Marketer+

Obsahuje stejné funkce jako tarif Profi, ovšem je rozšířen o pokročilejší funkce, které využijí zpravidla e-shopaři (integrace s e-shopy, produktové feedy, pokročilé segmentace dle nákupů nebo automatice pro opuštěný košík).

Ovšem najdete zde i funkci A/B testování, Facebook propojení nebo webtracking. Nemusíte tak být pouze e-shop, abyste tento tarif využili. 😊

Vše o tarifu najdete v tomto samostatném článku.

2. Podle čeho se při výběru rozhodnout?

Zásadní je při výběru placené verze frekvence rozesílky.

Pokud plánujete odeslat pouze jednu kampaň –⁠ například informaci o otevření pobočky nebo změnu pracovní doby a víte, že další kampaň v dohledné době neodešlete, je pro vás vhodný některý z kreditových balíčků. Stejně tak, pokud Ecomail budete využívat sporadicky.

V opačném případě, kdy víte, že kampaně budete posílat pravidelně (v tomto případně za pravidelnou rozesílku považujeme 1 e-mail měsíčně), je pro vás cenově výhodnější tarif.

Stejně tak, pokud budete odesílat e-maily z automatizací. Vyhnete se tak riziku, kdy vám kredity dojdou a e-mail z automatizací se přestanou posílat.


3. Jaké jsou možnosti platby?

Pokud jste si vybrali jednu z možností, platbu provedete buď kartou přímo v aplikaci: Platby

U tarifu sami zvolíte měsíční nebo roční frekvenci platby.

Nezapomeňte si nejprve ve svém účtu vyplnit fakturační údaje.

nebo vám vystavíme fakturu pro platbu převodem. V tomto případě kontaktujte podporu na support@ecomail.cz

4. Jaké jsou výhodnější ceny?

V případě nákupu tarifu na celý rok, získáte dva měsíce zdarma. Zaplatíte tak místo 12 měsíců cenu pouze za 10 měsíců. Slevu získáte jak při koupi kartou nebo na fakturu.

Jste nezisková organizace? Zašlete nám na support@ecomail.cz potvrzení o vaší činnosti a získáte slevu 50% na vybraný tarif nebo kreditový balíček.

Slevu lze uplatnit pouze na fakturu z naší strany. Nikoliv při platbě kartou.

5. FAQ


1. Co když všechny kredity nevyužiji, přijdu o ně?

Jestliže při rozesílce využijete pouze část zakoupených kreditů, zbylé vám v účtu zůstanou. Využijete je například v rozesílce další. Kredity nemají žádnou dobu expirace, tudíž o ně nepřijdete.

2. Co se zbývajícími kredity, pokud chci přejít na tarif?

V tomto případě napište na naši podporu, která si se situací poradí.

3. Mohu tarif upravit dle aktuálního počtu kontaktů?
Samozřejmě. 😊 V případě platby kartou, si tarif upravujete dle libovůle ve svém účtu.
Oproti tomu při platbě na fakturu kontaktujte naši podporu, která fakturaci upraví dle nastavení plateb. V případě navýšení vám vystaví fakturu na doplatek rozdílové částky. 

Tarif je třeba upravit ručně. Změna tarifu neprobíhá automaticky.

4. Kdy mohu tarif přerušit?
Tarif můžete přerušit maximálně jednou do roka. Tarif můžete přerušit poté, co v něm pracujete tři po sobě jdoucí měsíce. Pokud tarif hradíte s roční frekvencí plateb, zrušit předplatné lze až na konci účetního období.  


Pokud máte tendenci tarif rušit opakovaně, protože jej nevyužívate tak často, zvažte nákup kreditového balíčku.☝️Zrušení předplatného může provést pouze naše podpora. Napište tak na  support@ecomail.cz.

5. V jakém režimu lze využívat transakční e-maily? 
Funkce transakčních e-mailů je dostupná v:
​–⁠  kreditovém režimu
–⁠  tarifu Marketer+

Celkový přehled funkcí naleznete v ceníku na webu.

Schází vám v článku odpověď na některou z vašich otázek? Napište na support@ecomail.cz

Dostali jste odpověď na svou otázku?