Manuální nastavení identifikátoru uživatele pro tracking

Ecomail automaticky sleduje chování uživatelů od chvíle kdy poprvé prokliknou skrze newsletter na Vaše stránky. V ten moment si je zapamatuje a při další návštěvě je již dokáže identifikovat.

Chcete-li však sledovat uživatele i předtím než prokliknou skrze Váš newsletter a znáte ted jejich e-mail (například tak že je uživatel přihlášen), můžete toto chování našeho trackovacího kódu přenastavit a to následujícím způsobem:

window.ecotrack('setUserId', 'foo.bar@email.cz');

Takto můžete sami ecomailu poslat informaci o přihlášeném uživateli, náš systém si uživatele zapamatuje.

Chcete-li otagovat odkazy pro sledování uživatelů i v jiných e-mailech, než jsou kampaně. Tedy například v automatizacích, nebo v transakčních e-mailech, pak stačí do každého odkazu přidat parametr "ecmid" takto:

http://www.mujweb.cz?ecmid=*|ecmid|* 

Máte další otázky? Odeslat požadavek

3 Komentáře

  • 0
    Avatar
    Petr Novotný (ANT studio)

    Trošku jsem zmatený z informace, že kód musí být na každé stránce a vzápětí info že si to váš systém zapamatuje. Znamená to, že to stačí označkovat udělat jen 1x a pak už je to jedno nebo né?

    díky. PN

  • 0
    Avatar
    Jan Tlapák

    Máte pravdu, tato zmatečná informace byla odstraněna. Uživatele stačí označkovat pouze jednou.

  • 1
    Avatar
    Havranek

    Zdravím Honzo,

    rozumím správně, že pro nastavení manuálního identifikátoru je potřeba nahradit řádek

    window.ecotrack('setUserIdFromLocation', 'ecmid');

    řádkem

    window.ecotrack('setUserId', 'foo.bar@email.cz');

    ?

     

    Máte zkušenosti s tím (poradíte), jak přes datovou vrstvu protlačit email uživatele, pokud trackovací kód nasazujeme prostřednictvím GTM?

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.