Automatizace

Co je to automatizace a k čemu ji využít? Jak nastavit automatické kampaně. Jak na automatizaci přání k svátku, opuštěný košík apod?

Jan Tlapák avatar Veronika Dostálová avatar Jakub Filounek avatar +4
13 článků v téhle kolekci
Autoři: Jan Tlapák, Veronika Dostálová a Jakub Filounek a 4 další
Modelové příklady automatů

Uvítací (welcome) kampaň pro nové kontakty

Oslovte nové kontakty, které se zrovna přihlásily nebo poprvé nakoupily a navažte tak s nimi kvalitní vztah.
Kateřina Sokolová avatar
Autor: Kateřina Sokolová
Aktualizováno před více než týdnem

Sleva na 1. nákup pro nové kontakty

Povzbuďte nově přihlášené kontakty k jejich prvnímu nákupu tak, že jim aplikace pošle automaticky individuální slevu.
Tereza Oravová avatar
Autor: Tereza Oravová
Aktualizováno před více než týdnem

Přání k svátku nebo k narozeninám pomocí automatizace

Automatizace, automatická kampaň, svátek, narozeniny, svátková a narozeninová kampaň
Lucie Baránková avatar
Autor: Lucie Baránková
Aktualizováno před více než týdnem

Opuštěný košík s personalizovaným obsahem e-mailu

Pošlete e-mail se zapomenutým obsahem košíku pomocí nejoblíbenější a nejúčinnější automatizace.
Jan Tlapák avatar
Autor: Jan Tlapák
Aktualizováno včera

Výročí 1. nákupu pomocí automatizace

Automatizace, výročí rok od nákupu, nákup na e-shopu
Lucie Baránková avatar
Autor: Lucie Baránková
Aktualizováno před více než týdnem

Reaktivace neboli reaktivační automatická kampaň

Automatizace, reaktivace, reaktivační kampaň, aktualizace databáze
Tereza Oravová avatar
Autor: Tereza Oravová
Aktualizováno před více než týdnem

Modelové příklady automatizací

Automatické kampaně Vám šetří čas, reagují na chování kontaktu a často mají také lepší výsledky než běžné kampaně.
Veronika Dostálová avatar
Autor: Veronika Dostálová
Aktualizováno před více než týdnem

Facebook Messenger v uvítací Automatizaci

Nastavte si do formuláře zasílání zpráv přímo do Messengeru.
Jakub Filounek avatar
Autor: Jakub Filounek
Aktualizováno před více než týdnem