Správa uživatelského účtu

Pokud jste si založili účet u Ecomailu, můžete jej jednoduše spravovat a sledovat veškeré změny.

Do vašeho účtu se dostanete jednoduše. Po přihlášení do aplikace klikněte vpravo nahoře na vaše uživatelské jméno. Následně si můžete vybrat kam dál -  Správa účtu a události, Domény, Platby, Změna typu účtu, Nápověda nebo se můžete odhlásit.

Po kliknutí na „Správa účtu a události“ se dostanete na základní přehled účtu a dále vidíte jednotlivé sekce.

Přehled účtu

V základním přehledu jsou uvedeny všechny vaše aktivity, změny v účtu (např. dokončený import kontaktů) a na kolik kontaktů máte účet momentálně předplacený.

Domény

Hned na samém začátku používání našich služeb, je nutné mít ověřenou vaši odesílací doménu. Důvodů je několik. Ověřením domény dáváte společnosti Ecomail povolení, aby jménem vaší společnosti odesílala e – maily.  Díky ověřené doméně navíc zlepšíte doručitelnost a důvěryhodnost vašich e-mailů. Návod na ověření domény naleznete zde.

Platby

V sekci platby máte přístup k veškerým uskutečněným platbám. Pokud máte předplacený účet, můžete si jednoduše zkontrolovat, zda platby probíhají v pořádku. Pokud vám vzrostl počet kontaktů nebo chcete využívat více funkcí, můžete si zde jednoduše změnit tarif. Ecomail vám automaticky nabídne ceny tarifu přesně dle vašeho aktuálního počtu kontaktů. Jestliže jste se rozhodli pro platbu na fakturu, uvidíte zde také přehled vašich faktur.

V případě, že chcete ukončit pravidelné platby nebo zrušit účet, napište nám a další platba již neproběhne.

Fakturační údaje

Pro platbu klasicky převodem se nám ozvěte na support@ecomail.cz a my vám vystavíme fakturu.  Ve svém účtu prosím vyplňte své fakturační údaje.

Uživatelé

V sekci uživatelé vidíte, kdo je administrátor účtu. Nemusíte sdílet jedno přihlašovací jméno a heslo k účtu se svými kolegy. Můžete přizvat další uživatele, kteří mohou mít omezené nebo plné oprávnění jakkoli nakládat s účtem. (Administrátor, Editor, Čtenář nebo Support). Stačí vyplnit e-mail a poslat pozvánku. 

Integrace

Potřebujete-li váš informační systém propojit s Ecomailem (např. propojení vašeho formuláře na webu se seznamem kontaktů u Ecomailu), v sekci Integrace naleznete API klíč, který je viditelný pouze pro uživatele s rolí administrátora. Dokumentaci k API naleznete zde.

Jestliže jste se rozhodli rozšířit funkce o sledování vašeho zákazníka od prokliku z e-mailu až po objednávku, v sekci integrace si můžete požádat o aktivaci trackovacího kódu. Tzv. tracking je možné využívat pouze u tarifu Marketer+.

Zbožové Feedy

Neztrácejte čas neustálým vyměňováním aktuálních produktů ve vašem newsletteru. Není nic jednoduššího, než si do systému Ecomailu nahrát vaše zbožové feedy určené především pro vyhledávače jako je Heureka a váš newsletter se bude plnit automaticky.

Zbožové feedy připravujeme a bude je možné využívat pouze u tarifu Marketer+.

Datové Feedy

Pokud chcete mít informace o svých zákaznících stále aktuální a posílat e-maily přesně na míru, začněte používat datové feedy.

Datové feedy připravujeme a bude je možné využívat pouze u tarifu Marketér+.

Nastavení

V nastavení si můžete jednoduše změnit vaše heslo. V případě, že jste heslo zapomněli, klikněte v přihlašovacím okně na „Zapomněli jste heslo?“, následně vyplňte vaši e-mailovou adresu a na e-mail vám bude poslána výzva pro změnu hesla.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.