Akce - typy akcí

Poté, co jste nastavili způsob, jakým se uživatel do automatizace dostane, tedy takzvané triggery, můžete pokračovat dále v nastavení kampaně. A to definováním akcí, které se budou v průběhu kampaně odehrávat.

Automatizace u Ecomailu je natolik flexibilní, že můžete nastavit téměř jakýkoliv myslitelný scénář. Každá automatizace se skládá z akcí, těch nabízí Ecomail hned několik různých typů. Nejčastěji používané akce jsou pak "Odešli e-mail" nebo "Počkej".

Podívejte se na některé modelové příklady automatizací zde.

Seznam podporovaných akcí

  • Odeslat e-mail - odešle uživateli vybranou šablonu
  • Počkat - vyčkat před další akcí několik dní či hodin
  • Zkontrolovat, zda uživatel vyhovuje podmínce - zkontroluje, zda uživatel vyhovuje vámi definované podmínce
  • Přihlásit do seznamu - přihlásí uživatele do jiného seznamu kontaktů
  • Odhlásit ze seznamu - odhlásí uživatele z jiného seznamu kontaktů
  • Upravit kontakt - upraví libovolné pole kontaktu na zadanou hodnotu
  • Webhook - odešle informace o kontaktu na zadanou adresu
  • Spustit jiný automat - spustí pro tento kontakt jiný automat
  • Ukončit automat - ukončí pro tento kontakt tento automat
  • Odeslat SMS - odešle uživateli SMS v případě, že má nastaveno telefonní číslo.
  • Odeslat dopis poštou - odešle předem definovaný tištěný dopis přes Českou poštu, v případě že je známa uživatelova adresa. Tato služba je zpoplatněna částkou 12 Kč za dopis, včetně tisku.
Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.