Měření kampaně pomocí Google Analytics

V případě, že měříte návštěvnost vaší stránky pomocí Google Analytics, můžete měřit úspěšnost kampaně odesílané přes Ecomail i pomocí tohoto nástroje. A to velmi jednoduše.

Základní měření výsledků kampaně pomocí UTM

Standartní měření pomocí Google Analytics je velmi jednoduché, stačí při tvorbě kampaně ve druhém kroku zaškrtnout možnost "Propojení s vaším Google Analytics účtem".

ga-screen.jpg

Systém vám automaticky vygeneruje potřebný UTM kód (utm_campaign) na základě názvu vaší kampaně a data odeslání. UTM kód si můžete případně nastavit dle své libosti.

Co je to UTM kód?

UTM kód je název kampaně, pod kterým následně ve svém Google Analytics účtu naleznete výsledky této konkrétní kampaně.

Kde v Google Analytics naleznu výsledky kampaně?

Výsledky kampaně naleznete v sekci "Acquisition -> Campaigns -> All campaigns", zde uvidíte název kampaně dle zadaného UTM kódu.

 

Pokročilé měření pomocí trackeru

U Ecomailu můžete pro tarify Marketer+ použít i pokročilé měření e-mailů pomocí Google Analytics. Napište nám.

Máte další otázky? Odeslat požadavek

0 Komentáře

Prosím přihlaste se, abyste mohli napsat komentář.