V případě, že měříte návštěvnost vaší stránky pomocí Google Analytics, můžete měřit úspěšnost kampaně odesílané přes Ecomail i pomocí tohoto nástroje. A to velmi jednoduše.
Základní měření výsledků kampaně pomocí UTM
Standartní měření pomocí Google Analytics je velmi jednoduché, stačí při tvorbě kampaně ve druhém kroku zaškrtnout možnost "Propojení s vaším Google Analytics účtem".
Systém vám automaticky vygeneruje potřebný UTM kód (utm_campaign) na základě názvu vaší kampaně a data odeslání. UTM kód si můžete případně nastavit dle své libosti.
Co je to UTM kód?
UTM kód je název kampaně, pod kterým následně ve svém Google Analytics účtu naleznete výsledky této konkrétní kampaně.
Kde v Google Analytics naleznu výsledky kampaně?
Výsledky kampaně naleznete v sekci "Acquisition -> Campaigns -> All campaigns", zde uvidíte název kampaně dle zadaného UTM kódu.
Jak si sjednotím odkazy ve statistikách?
Pokud chcete mít statistiky hezky přehledné ale zároveň trackovat uživatele ze svých kampaní, je potřeba v Google Analytics přidat jednoduché pravidlo. To se nastaví Správce > Nastavení výběru dat > Vyloučit parametry v adrese URL - zde si vložíte parametry: eco,ecmid.
Ve statistikách se vám tak budou ukazovat jednotné odkazy bez daných parametrů.
Toto nastavení platí až pro budoucí data, současná data zůstanou nedotknutá.
Pokročilé měření pomocí Ecomail trackovacího kódu
Získávejte detailnější statistiky o chování zákazníků jako je pohyb uživatele na na vašem webu, včetně uskutečněných nákupů. Stačí si přidat na stránku náš trackovací kód. Více informací naleznete zde.
2 Komentáře