Na otevření e-mailů má vliv mnoho faktorů. Mezi nejvýznamnější prvky patří jméno odesílatele, předmět e-mailu a také preheader.
Stále populárnější jsou v e-mail marketingu obrázky a videa, tak proč nezvýšit open rate Vašeho mailingu také tím, že Vašim příjemcům usnadníte identifikaci doručeného e-mailu pomocí profilového obrázku i jména odesílatele. Právě k tomu můžete využít platformu Gravatar.
Co je to Gravatar?
Gravatar je online nástrojem (pod Wordpressem), kde si vytvoříte profil se svojí e-mailovou adresou a připojíte profilovou fotku, která bude poté s e-mailem spojena.
Nahraný obrázek je pak k dispozici právě v hlavičce e-mailu nebo v ostatních online profilech, kde používáte stejnou adresu.
Pro správnou synchronizaci je důležité použít e-mailovou adresu, kterou využíváte pro Vaši rozesílku.
Kde všude se Avatar projeví?
Gravatar jsme pro Vás otestovali, abychom Vás mohli informovat, jací poštovní klienti jej akceptují.
Momentálně se obrázek odesílatele e-mail zobrazuje v pořádku u poštovního klienta Seznam. Vliv na zobrazení Gravataru u Gmailu má to, zda má fotku odesílatel vyplněnou ve svém Gmail profilu nezávisle na Gravatarovi.
U operačního systému Android je zobrazení závislé na poštovní schránce jednotlivých uživatelů. Funkce v tuto chvíli není bohužel podporována u Centrumu a u Outlooku.
Gravatar se propisuje také do dalších online platforem, jakou je např. Slack apod.