Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyIntegraceSledování aktivity kontaktů & remarketing
Manuální nastavení identifikátoru uživatele pro tracking
Manuální nastavení identifikátoru uživatele pro tracking
Jan Tlapák avatar
Autor: Jan Tlapák
Aktualizováno před více než 8 měsíci

Ecomail automaticky sleduje chování uživatelů od chvíle, kdy je schopný spárovat
e-mailovou adresu s aktivitou na webu
- to je zpravidla poté, co se uživatelé poprvé prokliknou na vaše stránky skrze newsletter s otagovanými odkazy nebo
z automatického e-mailu, kde je možné automatické otagovaní zapnout přímo
v nastavení e-mailu. V tento moment si je trackovací kód na webu zapamatuje a při další návštěvě dokáže uživatele identifikovat a posílá tak jednotlivé události přímo do profilu kontaktu v Ecomailu.

Chcete-li uživatele sledovat ještě před tím, než se prokliknou skrze váš newsletter,
a znáte jejich e-mail (například tak, že je uživatel přihlášen na vašem webu), můžete tomu přizpůsobit chování našeho trackovacího kódu a to přidáním následující funkce:

(funkci přidejte před funkci trackPageView):

Data v události jsou příkladová a je potřeba je v reálném použití zaměnit za proměnné, které odpovídají zdroji dat ve vašem konkrétním případě!

window.ecotrack('setUserId', 'foo.bar@email.cz');

foo.bar@email.cz je potřeba zaměnit za proměnnou, ze které dokážete zjistit email uživatele.

Tímto si jej trackovací kód zapamatuje pro příští návštěvy. Pokud by byl již uživatel otrackován proklikem a přihlásí se pod jiným e-mailem, bude informace v cookie přepsána na údaj z manuálního chování.

Dostali jste odpověď na svou otázku?