Ecomail automaticky sleduje chování uživatelů od chvíle, kdy se poprvé prokliknou skrze newsletter na vaše stránky. V ten moment si je zapamatuje a při další návštěvě je již dokáže identifikovat.

Chcete-li však sledovat uživatele i předtím, než se prokliknou skrze váš newsletter a znáte jejich e-mail (například tak, že je uživatel přihlášen), můžete toto chování našeho trackovacího kódu přenastavit a to následujícím způsobem:

window.ecotrack('setUserId', 'foo.bar@email.cz');

Takto můžete sami Ecomailu poslat informaci o přihlášeném uživateli, náš systém si uživatele zapamatuje.

Chcete-li otagovat odkazy pro sledování uživatelů i v jiných e-mailech než jsou kampaně, tedy například v automatizacích, nebo v transakčních e-mailech, pak stačí do každého odkazu přidat parametr "ecmid" takto:

http://www.mujweb.cz?ecmid=*|ecmid|*

Našli jste odpověď?