Ecomail nabízí tarify: Profi a Marketer+. O tom se více dozvíte v tomto článku.
Tarif Marketer+ je vhodný zejména pro e-shopy a všechny, kteří chtějí e-mailing posunout na další úroveň.
Díky tarifu Marketer+ můžete vytvářet personalizovaný a sofistikovanější mailing za použití pokročilých funkcí přímo v aplikaci Ecomail.
V tomto článku si můžete přečíst výčet všech funkcí, které nabízí.
Integrace
Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Nabízíme propojení pomocí našich pluginů nebo přes API:
Díky propojení webu a aplikace je možné automaticky přidávat nové kontakty do seznamu, sbírat podrobné informace o vašich zákaznících a shromažďovat je přímo v Ecomailu. Od míry otevření a prokliků až po informace o navštívených stránkách a realizovaných objednávkách. Na základě získaných informací budete schopni vytvářet chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.
Web tracking
Stačí nainstalovat náš trackovací kód, propojit všechny vaše kampaně s Google Analytics a rázem budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu, třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel.
Sledování transakcí
Pokud chcete mít přehled o nákupech vašich zákazníků, stačí váš systém propojit s Ecomailem dle našeho návodu.
VYUŽIJTE ZÍSKANÁ DATA NA MAXIMUM
Jakmile získáte přehled o chování uživatele v kampaních (otevření, prokliky), navštívených stránkách a realizovaných nákupech budete moci:
Vytvářejte chytré segmenty
Segmentovat můžete např. dle těchto kritérií:
- uživatelé navštívili stránku
- nakoupili/nenakoupili v obchodě
- zakoupili/nezakoupili konkrétní zboží, nebo zboží z dané kategorie
- zakoupili zboží v ceně větší/menší
- prohlíželi si konkrétní zboží, nebo zboží z dané kategorie.
Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky zajímat a motivovat je ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.
Připravujte personalizovaný obsah
Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Zde je několik příkladů:
- oslovení jménem
- přání k svátku nebo narozeninám s malou pozorností (např. sleva)
- personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)
- e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)
- neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil
- neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil
Nápověda pro personalizaci
Posílat automatické kampaně
Automatické kampaně jsou mnohonásobně účinné, než běžné kampaně.
Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoli scénář automatické kampaně.
Podívejte se na ty nejběžnější:
- uvítací e-mail nebo série e-mailů pro nově registrované uživatele/nové zákazníky
- poděkování, up-selling, cross selling po prvním nákupu
- automatická odměna u loajálních zákazníků
- motivační e-mail, pokud uživatel stále nic nenakoupil
- připomínky opuštěného košíku - posílejte zákazníkům opuštěný košík přímo s produkty, např. po dvou hodinách od doby, kdy jsou v košíku zanechány
- přání k svátku nebo narozeninám
- výročí rok od prvního nákupu
- reaktivační e-mail
- připomenutí nákupu
- opakovaná spotřeba
Nápověda pro automatizace
Formuláře pro sběr kontaktů
Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku.
Vytvořte si krásný formulář přímo v aplikaci.
Slevové kupóny
Pokud chcete odesílat zákazníkům slevové kupóny, uděláte to velmi snadno skrze naše automatizace. Nahrajte soubor s kupóny do Ecomailu, vytvořte automatizaci a je to. Nápovědu najdete zde.
Facebook Custom Audiences
Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.
Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také reklamy automaticky spouštět na základě chování uživatele. Přihlásil se uživatel k odběru novinek? Kromě welcome kampaně spusťte pro tohoto uživatele také automaticky reklamu na Facebooku.
A/B testování
Testujte předmět newsletteru, jméno odesílatele, nebo obsah e-mailu na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně.
Pro více informací si přečtěte článek v naší nápovědě.
Produktové feedy
Rychlé a snadné vkládání produktů včetně všech doprovodných informací do newsletterů pomocí XML feedů Heureka nebo Zbozi.cz.
Jak používat XML feed v Ecomailu?
Dynamický obsah
Vložte si do šablony dynamický blok pomocí datových feedů. Zákazníkům se tak mohou v newsletteru zobrazit např. podobné produkty z kategorie, ve které nakoupili. Nápovědu pro datové feedy naleznete zde.
Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Kontaktujte nás na support@ecomail.cz. Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.