Tarif Marketer+ je nejvyšší tarif pro práci v aplikaci. Oproti tarifu Profi obsahuje pokročilé funkce, díky kterým pozvednete e-mailing na vyšší úroveň.
Pro koho je tarif Marketer+ vhodný?
Je určen především pro e-shopaře. Pokud potřebujete v reálném čase pracovat s informacemi o zákaznících z e-shopu nebo kontaktech z vašeho CRM, propojte jej se systémem díky funkci integrace. Propojení zvládnete na pár kliknutí.
Kontakty v databázi můžete trackovat – poznáte své zákazníky blíže a za pomoci personalizované rozesílky s nimi upevníte vztah. Personalizaci se podrobněji věnujeme v tomto samostatném článku.
Pomocí webtrackingu zjistíte, jak se pohybují po webu či jaké zboží prohlížejí. Díky získaným datům je poté segmentace publika hračka. Finální podobu kampaní můžete volit za pomoci A/B testování.
Stejně tak můžete nastavit pokročilé automatizace. Nákupy podpoříte díky slevovým kuponům nebo nastavíte scénář, který zákazníkům připomene opuštěný košík. Reporty ukážou, jaké konverze e-mailing přinesl.
V tomto článku naleznete výčet všech funkcí, které Marketer+ a jejich bližší popis:
1. Integrace
2. Web tracking – sledování aktivity a nákupů kontaktů na webu
3. Pokročilé automatizace – opuštěný košík a další
4. Slevové kupony
5. A/B testování
6. Produktové feedy
7. Dynamický obsah
8. Konverze
9. Transakční e-maily
1. Integrace
Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Populární integrace jsou třeba se Shoptetem, Raynetem nebo UpGates.
Využíváte jiný systém, který chcete s Ecomailem propojit? Přehled všech dostupných integrací naleznete zde. Nenašli jste v seznamu svou platformu? Zvažte možnost propojení systémů za pomoci služeb Zapier nebo Make či přes API.
Díky propojení webu a aplikace dochází k automatickému přenosu kontaktů do seznamu v Ecomailu a sběru podrobných informací o vašich zákaznících. Na základě získaných informací vytvoříte chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.
2. Web tracking
Díky trackovacímu kódu budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu, třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel. Trackování kontaktů je součástí vybraných integrací, případně trackovací kód můžete nainstalovat manuálně podle tohoto návodu a začít sledovat transakce.
Získaná data využijte na maximum při další práci v aplikaci! ⬇️
Vytvářejte chytré segmenty podle toho, jestli uživatelé:
– navštívili stránku
– nakoupili/nenakoupili v obchodě
– zakoupili/nezakoupili konkrétní zboží nebo zboží z dané kategorie
– zakoupili zboží v určité cenové hladině
– prohlíželi si konkrétní zboží nebo zboží z dané kategorie.
Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky zajímat a motivovat je ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.
Připravujte personalizovaný obsah
Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Zde je několik příkladů:
– personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)
– e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)
– neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil
– neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil
Podrobněji popsané možnosti personalizace naleznete tady.
3. Pokročilé automatizace
Automatické kampaně jsou účinnější než běžné kampaně.
Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoliv scénář automatické kampaně a Ecomail se o rozesílku postará za vás.
Podívejte se na ty nejběžnější:
– poděkování, up-selling, cross-selling po prvním nákupu
– automatická odměna u loajálních zákazníků
– motivační e-mail, pokud uživatel stále nic nenakoupil
– výročí rok od prvního nákupu
– reaktivační e-mail pro dlouhodobě neaktivní kontakty
– opakovaná spotřeba
– připomínky opuštěného košíku s produkty, např. po dvou hodinách od doby, kdy jsou v košíku zanechány
4. Slevové kupóny
Pokud chcete odesílat zákazníkům slevové kupóny, uděláte to velmi snadno skrze naše automatizace. Nahrajte soubor s kupóny do Ecomailu, vytvořte automatizaci a je to. Nápovědu ke slevovým kuponům najdete zde.
5. A/B testování
Testujte předmět newsletteru, jméno odesílatele, nebo obsah e-mailu na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně. Pro více informací si přečtěte tento článek v naší nápovědě.
6. Produktový feed
Rychlé a snadné vkládání produktů včetně všech doprovodných informací do newsletterů pomocí XML feedů Heureka nebo Zbozi.cz. Zjistěte, jak používat XML feed v Ecomailu.
7. Dynamický obsah
Vložte si do šablony dynamický blok pomocí datových feedů. Zákazníkům se tak mohou v newsletteru zobrazit např. podobné produkty z kategorie, ve které nakoupili. Nápovědu pro datové feedy naleznete zde.
Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.
8. Konverze
Získejte přehled o nákupech provedených v návaznosti na otevírání a proklikávání e-mailů. V reportech odeslaných kampaní máte možnost sledovat transakce v účtu vztahující se k rozesílce, nebo propojte účet v Ecomailu s Google Analytics 4. Oba systémy se řídí vlastním algoritmem, proto se výsledky konverzí mohou lišit.
9. Transakční e-maily
Transakční e-maily představují e-mailová sdělení typu potvrzení objednávky, zaslání faktury, dokončení registrace apod. Jedná se typicky o strohé e-maily, které putují do primární pošty, jelikož mají jednoduchý design. Více o transakčních e-mailech a jejich nastavení píšeme zde.
10. Facebook Custom Audiences
Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.
Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také automaticky spouštět na základě chování uživatele reklamy. Přihlásil se uživatel k odběru novinek? Kromě welcome kampaně spusťte pro tohoto uživatele také reklamu na Facebooku.
11. Facebook LeadAds
Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku. Vytvořte si krásný formulář přímo v aplikaci a oslovte skrze něj nové kontakty skrz tuto sociální síť.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊