Všechny sbírky
Platba a správa účtu
Jaké funkce jsou součástí tarifu Marketer+?
Jaké funkce jsou součástí tarifu Marketer+?
Přečtěte si, které funkce jsou součástí nejvyššího tarifu Marketer+.
Monika Poláková avatar
Autor: Monika Poláková
Aktualizováno před více než týdnem

Ecomail nabízí tarify: Profi a Marketer+. O tom se více dozvíte v tomto článku.

Tarif Marketer+ je vhodný zejména pro e-shopy a všechny, kteří chtějí e-mailing posunout na další úroveň.
Díky tarifu Marketer+ můžete vytvářet personalizovaný a sofistikovanější mailing za použití pokročilých funkcí přímo v aplikaci Ecomail.

V tomto článku si můžete přečíst výčet všech funkcí, které nabízí.

Integrace

Na začátku je nezbytné váš systém propojit s Ecomailem a sbírat co nejvíce informací o vašich zákaznících. Nabízíme propojení pomocí našich pluginů nebo přes API:

Díky propojení webu a aplikace je možné automaticky přidávat nové kontakty do seznamu, sbírat podrobné informace o vašich zákaznících a shromažďovat je přímo v Ecomailu. Od míry otevření a prokliků až po informace o navštívených stránkách a realizovaných objednávkách. Na základě získaných informací budete schopni vytvářet chytré segmenty, automatické kampaně a personalizovaný obsah.

Web tracking

Stačí nainstalovat náš trackovací kód, propojit všechny vaše kampaně s Google Analytics a rázem budete vědět o každém pohybu zákazníka na vašem webu, třeba jaké konkrétní zboží si zákazník v poslední době prohlížel.

Sledování transakcí

Pokud chcete mít přehled o nákupech vašich zákazníků, stačí váš systém propojit s Ecomailem dle našeho návodu.


VYUŽIJTE ZÍSKANÁ DATA NA MAXIMUM 

Jakmile získáte přehled o chování uživatele v kampaních (otevření, prokliky), navštívených stránkách a realizovaných nákupech budete moci:

  • Vytvářejte chytré segmenty

    Segmentovat můžete např. dle těchto kritérií:
    - uživatelé navštívili stránku
    - nakoupili/nenakoupili v obchodě
    - zakoupili/nezakoupili konkrétní zboží, nebo zboží z dané kategorie
    - zakoupili zboží v ceně větší/menší
    - prohlíželi si konkrétní zboží, nebo zboží z dané kategorie.

Na určité skupiny zákazníků následně pošlete newsletter s obsahem, který bude tyto zákazníky zajímat a motivovat je ke koupi. Více o segmentaci naleznete zde.

  • Připravujte personalizovaný obsah

    Je možné vymyslet prakticky jakýkoli obsah na míru zákazníkovi tak, aby jej v danou chvíli skutečně zaujal. Zde je několik příkladů:
    - oslovení jménem
    - přání k svátku nebo narozeninám s malou pozorností (např. sleva)
    - personalizovaný obsah i frekvence rozesílek dle segmentů (otevírání e-mailů, kliknutí na daný odkaz, best sellery nebo akční zboží z kategorie, o kterou má zákazník zájem apod.)
    - e-maily podle vztahu se zákazníkem (speciální nabídky pro stálé zákazníky)
    - neposílat zákazníkovi nabídku na produkt, který si nedávno koupil
    - neposílat zákazníkovi upomínku s akční nabídkou, kterou již využil

    Nápověda pro personalizaci

  • Posílat automatické kampaně

    Automatické kampaně jsou mnohonásobně účinné, než běžné kampaně.
    Jedná se o e-maily, které se zákazníkovi automaticky pošlou ve chvíli, kdy nastane předem nadefinovaná situace. Můžete si vymyslet prakticky jakýkoli scénář automatické kampaně.

    Podívejte se na ty nejběžnější:
    - uvítací e-mail nebo série e-mailů pro nově registrované uživatele/nové zákazníky
    - poděkování, up-selling, cross selling po prvním nákupu
    - automatická odměna u loajálních zákazníků
    - motivační e-mail, pokud uživatel stále nic nenakoupil
    - připomínky opuštěného košíku - posílejte zákazníkům opuštěný košík přímo s produkty, např. po dvou hodinách od doby, kdy jsou v košíku zanechány
    - přání k svátku nebo narozeninám
    - výročí rok od prvního nákupu
    - reaktivační e-mail
    - připomenutí nákupu
    - opakovaná spotřeba
    Nápověda pro automatizace

  • Formuláře pro sběr kontaktů

    Kromě klasických formulářů nabízíme v rámci tarifu Marketer+ Facebook Lead Ads pro sběr kontaktů přímo z Facebooku.
    Vytvořte si krásný formulář přímo v aplikaci.

  • Slevové kupóny

    Pokud chcete odesílat zákazníkům slevové kupóny, uděláte to velmi snadno skrze naše automatizace. Nahrajte soubor s kupóny do Ecomailu, vytvořte automatizaci a je to. Nápovědu najdete zde.

  • Facebook Custom Audiences

    Ecomail můžete jednoduše propojit s vaším firemním Facebookem a vytvořit okruh uživatelů přímo ze seznamu kontaktů. Zacílíte tak reklamu na Facebooku přímo na své zákazníky nebo uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletteru. Jak vytvořit okruh ze seznamu kontaktů naleznete zde.

    Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete také reklamy automaticky spouštět na základě chování uživatele. Přihlásil se uživatel k odběru novinek? Kromě welcome kampaně spusťte pro tohoto uživatele také automaticky reklamu na Facebooku.

  • A/B testování

    Testujte předmět newsletteru, jméno odesílatele, nebo obsah e-mailu na vzorku kontaktů a úspěšnější varianta se poté odešle na zbytek uživatelů. A/B test provedete přímo v tvorbě kampaně.
    Pro více informací si přečtěte článek v naší nápovědě.

  • Dynamický obsah

    Vložte si do šablony dynamický blok pomocí datových feedů. Zákazníkům se tak mohou v newsletteru zobrazit např. podobné produkty z kategorie, ve které nakoupili. Nápovědu pro datové feedy naleznete zde.

    Správně nastavené pokročilé funkce vám pomohou budovat osobní a trvalý vztah s každým jednotlivým zákazníkem od prvního kontaktu až po komunikaci s loajálním zákazníkem. Nevíte si rady, kde začít nebo jak vše nastavit přímo pro vaši společnost? Kontaktujte nás na support@ecomail.cz. Rádi vám pomůžeme s nastavením nebo s přípravou kompletní e-mailingové strategie na míru.

Dostali jste odpověď na svou otázku?