Plugin v SupportBoxu vám vedle zprávy od zákazníka zobrazí všechny seznamy, ve kterých je klient zařazen. Jedním kliknutím můžete kontakt do seznamu přidat nebo odebrat.
Propojení je velmi snadné a rychlé.
Po aktivaci se vám plugin zobrazí ve vašem SupportBoxu vedle ostatních pluginů, jak jste zvyklí.
Aktivace pluginu Ecomail ve vašem SupportBoxu
Nejprve si aktivujte Ecomail plugin. Vlevo dole ve Vašem SupportBoxu klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení. Vyberte schránku, u které chcete plugin aktivovat a klikněte na ni.
Následně vyberte v horním menu záložku Pluginy.
V nabídce Dostupné pluginy najděte plugin Ecomail a klikněte na tlačítko Instalovat.
Jakmile si plugin nainstalujete, přesune se vám nahoru mezi Nainstalované pluginy jako neaktivní.
Abyste mohli začít plugin naplno využívat je potřeba jej aktivovat. Klikněte na tlačítko Nastavení.
Tím se dostanete do Nastavení pluginu Ecomail. Pro aktivaci bude potřeba vyplnit Název účtu a váš API key. Oba údaje naleznete ve vašem Ecomailu.
Kde najdu můj API key?
API key (klíč) naleznete ve vašem Ecomail účtu. V pravém horním rohu kliněte na ikonu vašeho avatara a vyberte Správa účtu. Nyní v levém bočním menu klikněte na záložku Pro vývojáře. Váš API key uvidíte přímo před sebou.
API key si zkopírujte a vložte jej do políčka API key ve vašem SupportBoxu.
Kde najdu název účtu Ecomailu?
Pokud si nepamatujete název svého účtu, velmi snadno si jej dohledáte ve svém Ecomailu.
Uvidíte ho po přihlášení do účtu v URL řádku prohlížeče:
Jméno vložte do SupportBoxu do políčka Název účtu.
Jakmile budete mít vyplněno, nezapomeňte vše uložit kliknutím na tlačítko Uložit.
V přehledu Nainstalovaných pluginů již uvidíte, že je plugin Aktivní.
A máte hotovo!