Jste pořadatel a pracujete s kontakty na platformě GoOut? Jednotlivé kontakty si můžete skrze integraci přenést do Ecomailu a dále je oslovovat za pomocí personalizované rozesílky.
👉 Pro práci s integrací je třeba mít účet v tarifu Marketer+.
Integrace s GoOut
V tomto článku naleznete:
1. Co integrace umožní?
Synchronizace nových i historických kontaktů (vašich zákazníků)
Výběr seznamu kontaktů, do kterého se budou kontakty synchronizovat
Přenos informace o jazykové mutaci webu, na níž kontakt nakoupil
Přenos informace o tom, že kontakt dal souhlas s hromadnou rozesílkou
Synchronizace objednávek
Přenos informace o kategorii zakoupené akce
Přenos informace o datu konání zakoupené akce (nutné aktivovat v procesu napojení pluginu, viz níže)
Po aktivování integrace z GoOut do Ecomailu dojde prvotní synchronizaci historických nákupů do zvoleného seznamu kontaktů v Ecomailu, a to ze všech nákupů vstupenek na vaše kulturní akce.
Následně bude docházet k přenosu nových kontaktů vždy 1x denně v brzkých ranních hodinách.
Vzhledem k aktuálním možnostem GoOut API jsou informace přenášeny pouze jednosměrně, tzn. z GoOut do vašeho Ecomail účtu.
2. Kde přenesená data v účtu najdete a jak s nimi pracovat?
Kontakty
Kontakty se vám v Ecomailu přenesou do seznamu kontaktů, který jste zvolili v procesu aktivace GoOut pluginu (viz níže). Seznam kontaktů je potřeba si nejprve vytvořit v sekci Kontakty. Více se o tvorbě seznamu kontaktů dozvíte v tomto článku.
Ke kontaktu se přenesou následující údaje (v případě, že jsou u kontaktu v GoOut dostupné):
Jméno, příjmení a země
Aplikace Ecomail navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu.
Zdroj
Každý kontakt se přenáší s hodnotou "goOut" v poli Zdroj
Zakoupené produkty a produktové štítky
K jednotlivým zakoupeným produktům (akcím) se v rámci pluginu přenáší také speciální štítek, který k akcím přiřazuje automaticky přímo GoOut. Tento štítek slouží ke kategorizaci akce na základě kulturního žánru (např. "drama", "comedy", "rock apod.).
V systému GoOut může jít například o tyto štítky:
Tato data se přenesou do Ecomailu ve formě produktových štítků k nákupům -> najdete je v detailu kontaktu v sekci Nákupy:
POZOR: produktové štítky (týkají se zakoupených produktů) je potřeba v Ecomailu odlišovat od štítků kontaktů (týkají se kontaktu jako takového) – ty najdete v detailu konkrétního kontaktu v sekci Štítky a poznámky.
Jaká data z GoOut se vám přenesou do Ecomailu jako klasický štítek přímo ke kontaktu, zjistíte níže v článku v sekci "Štítky".
Na základě přenesených produktových štítků můžete vaše publikum snadno segmentovat, a lépe tak personalizovat vaši rozesílku.
Segment vytvoříte v rámci seznamu, kam se vám kontakty z GoOut přenáší, pomocí podmínky aktivita na webu – zakoupil zboží se štítkem – má štítek – vepište konkrétní znění štítku:
Více informací o segmentaci kontaktů na základě nákupů se dočtete v tomto článku nápovědy.
Štítky
Kontakt se přenese s následujícími štítky.
Štítek | Vysvětlení |
GoOut | Zdroj kontaktu |
GoOut_cs, GoOut_sk, GoOut_en, ... | Jazyková mutace webu |
GoOut_newsletter | Souhlas k zasílání newsletterů |
Pouze na kontakty označené štítkem "GoOut_newsletter" je možné cílit hromadnou rozesílku. Na kontakty bez tohoto štítku je možné se obracet pouze v rámci tzv. oprávněného zájmu, a to vzhledem k zakoupenému produktu, např. informovat o změně data představení.
Vlastní pole
Pokud při prvotním nastavení integrace zvolíte také přenos informací o kulturních akcích v podobě vlastních polí, budou se vám k danému kontaktu přenášet i informace o kulturní akci v podobě jejího názvu a času konání (datetime), na základě kterých lze také vaše publikum segmentovat.
3. Jak integraci aktivovat?
V aplikaci Ecomail klikněte v pravém horním rohu na váš e-mail a zvolte Správa účtu.
V levém sloupci klikněte na "Integrace".
V seznamu dostupných pluginů zvolte "GoOut". Klikněte na tlačítko "Podrobnosti".
Jakmile se otevře vyskakovací okno, je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.
Ve vaší administraci naleznete GoOut Access Token a GoOut Refresh Token, konkrétně v sekci "API tokeny":
Tyto hodnoty zkopírujte a vložte do Ecomailu.
Dle vašich preferencí můžete zvolit zasílání informací o času začátku představení ve formě vlastních polí zatržením pole "Přenášet informace o začátku kulturní akce do vlastních poli", viz obrázek výše.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊