Jste pořadatel a pracujete s kontakty na platformě GoOut? Jednotlivé kontakty si můžete skrze integraci přenést do Ecomailu a dále je oslovovat za pomocí personalizované rozesílky.
👉 Pro práci s integrací je třeba mít účet v tarifu Marketer+.
Co v článku naleznete?
1. Co integrace přináší?
Po aktivování integrace z GoOut do Ecomailu dojde prvotní synchronizaci historických nákupů do zvoleného seznamu kontaktů v Ecomailu, a to ze všech nákupů vstupenek na vaše kulturní akce. Následně bude docházet k přenosu nových kontaktů vždy pouze 1x denně v brzkých ranních hodinách.
Vzhledem k aktuálním možnostem GoOut API jsou informace přenášeny pouze jednosměrně, tzn. z GoOut do vašeho Ecomail účtu.
Ke kontaktu se přenesou následující údaje (v případě, že jsou u kontaktu v GoOut dostupné):
Jméno a příjmení
Aplikace navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu
Zdroj
Každý kontakt se přenáší s hodnotou "GoOut" v poli Zdroj
Zakoupené produkty
V rámci jednotlivých položek zakoupených produktů jsou přenášeny další informace o kulturní akci, pokud je v rámci GoOut dostupná. Například jako na obrázku výše, "drama", "storytelling". Dle těchto informací je možné vaše publikum segmentovat.
Štítky
Kontakt se přenese s následujícími štítky.
Štítek | Vysvětlení |
GoOut | Zdroj kontaktu |
GoOut_cs, GoOut_sk, GoOut_en, ... | Jazyková mutace webu |
GoOut_newsletter | Souhlas k zasílání newsletterů |
Pouze na kontakty označené štítkem "GoOut_newsletter" je možné cílit hromadnou rozesílku. Na kontakty bez tohoto štítku je možné se obracet pouze v rámci tzv. oprávněného zájmu, a to vzhledem k zakoupenému produktu, např. informovat o změně data představení.
Vlastní pole
Pokud při prvotním nastavení integrace zvolíte také přenos informací o kulturních akcích v podobě vlastních polí, Budou se vám k danému kontaktu přenášet i informace o kulturní akci v podobě jejího názvu a času konání (datetime), na základě kterých lze také vaše publikum segmentovat.
2. Jak integraci nastavit?
V aplikaci Ecomail klikněte v pravém horním rohu na váš e-mail a zvolte Správa účtu.
V levém sloupci klikněte na "Integrace".
V seznamu dostupných pluginů zvolte "GoOut". Klikněte na tlačítko "Podrobnosti".
Jakmile se otevře vyskakovací okno, je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.
Ve vaší administraci naleznete GoOut Access Token a GoOut Refresh Token, konkrétně v sekci "API tokeny":
Tyto hodnoty zkopírujte a vložte do Ecomailu.
Dle vašich preferencí můžete zvolit zasílání informací o času začátku představení ve formě vlastních polí zatržením pole "Přenášet informace o začátku kulturní akce do vlastních poli", viz obrázek výše.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊