Přeskočit na hlavní obsah
Integrace s GoOut
Daniela Esterová avatar
Autor: Daniela Esterová
Aktualizováno před více než 10 měsíci

Jste pořadatel a pracujete s kontakty na platformě GoOut? Jednotlivé kontakty si můžete skrze integraci přenést do Ecomailu a dále je oslovovat za pomocí personalizované rozesílky.

👉 Pro práci s integrací je třeba mít účet v tarifu Marketer+.

Co v článku naleznete?


1. Co integrace přináší?

Po aktivování integrace z GoOut do Ecomailu dojde prvotní synchronizaci historických nákupů do zvoleného seznamu kontaktů v Ecomailu, a to ze všech nákupů vstupenek na vaše kulturní akce. Následně bude docházet k přenosu nových kontaktů vždy pouze 1x denně v brzkých ranních hodinách.

Vzhledem k aktuálním možnostem GoOut API jsou informace přenášeny pouze jednosměrně, tzn. z GoOut do vašeho Ecomail účtu.


Ke kontaktu se přenesou následující údaje (v případě, že jsou u kontaktu v GoOut dostupné):

Jméno a příjmení

Aplikace navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu


Zdroj

Každý kontakt se přenáší s hodnotou "GoOut" v poli Zdroj

Zakoupené produkty

V rámci jednotlivých položek zakoupených produktů jsou přenášeny další informace o kulturní akci, pokud je v rámci GoOut dostupná. Například jako na obrázku výše, "drama", "storytelling". Dle těchto informací je možné vaše publikum segmentovat.

Štítky

Kontakt se přenese s následujícími štítky.

Štítek

Vysvětlení

GoOut

Zdroj kontaktu

GoOut_cs, GoOut_sk, GoOut_en, ...

Jazyková mutace webu

GoOut_newsletter

Souhlas k zasílání newsletterů

Pouze na kontakty označené štítkem "GoOut_newsletter" je možné cílit hromadnou rozesílku. Na kontakty bez tohoto štítku je možné se obracet pouze v rámci tzv. oprávněného zájmu, a to vzhledem k zakoupenému produktu, např. informovat o změně data představení.

Vlastní pole

Pokud při prvotním nastavení integrace zvolíte také přenos informací o kulturních akcích v podobě vlastních polí, Budou se vám k danému kontaktu přenášet i informace o kulturní akci v podobě jejího názvu a času konání (datetime), na základě kterých lze také vaše publikum segmentovat.


2. Jak integraci nastavit?

  1. V aplikaci Ecomail klikněte v pravém horním rohu na váš e-mail a zvolte Správa účtu.

  2. V levém sloupci klikněte na "Integrace".

  3. V seznamu dostupných pluginů zvolte "GoOut". Klikněte na tlačítko "Podrobnosti".

    Jakmile se otevře vyskakovací okno, je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.

  4. Ve vaší administraci naleznete GoOut Access Token a GoOut Refresh Token, konkrétně v sekci "API tokeny":

    Tyto hodnoty zkopírujte a vložte do Ecomailu.

  5. Dle vašich preferencí můžete zvolit zasílání informací o času začátku představení ve formě vlastních polí zatržením pole "Přenášet informace o začátku kulturní akce do vlastních poli", viz obrázek výše.

💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊




Dostali jste odpověď na svou otázku?