Pro vložení doporučených produktů je nejprve potřeba mít aktivní službu Machine Learning.
Vložení doporučených produktů probíhá podobně jako vložení personalizovaného obsahu pro opuštěný košík, s tím, že základní merge tag je:
ECM_ML_REC
Použití je pak tedy:
*|#ECM_ML_REC|* – počet doporučených produktů
*|IF:#ECM_ML_REC=2|* – podmínka, pokud je počet doporučených produktů roven 2
*|ECM_ML_REC[1].name|* – název prvního doporučeného produktu
*|ECM_ML_REC[2].price|* – cena druhého doporučeného produktu
Vlastnosti produktu jsou pak následující (demonstrováno na prvním doporučovaném produktu):
*|ECM_ML_REC[1].productId|* – ID produktu
*|ECM_ML_REC[1].img_url|* – umístění obrázku
*|ECM_ML_REC[1].url|* – odkaz na produkt
*|ECM_ML_REC[1].name|* – název produktu
*|ECM_ML_REC[1].price|* – cena
*|ECM_ML_REC[1].description|* – popis
Další využití je stejné jako u vložení personalizovaného obsahu pro opuštěný košík.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊