Ecomail se umí učit na základě dat, které k nám posíláte. Ta vyhodnocovat pomocí více než 100 algoritmů a na základě těchto algoritmů doporučovat produkty pro jednotlivé zákazníky.
Pro toto strojové učení používáme informace o:
zákaznících
minulých nákupech
aktuálním obsahu košíku
zobrazených produktech
vlastnosti produktů
Náš algoritmus využívá kombinaci Collaborative-based a Content-based filteringu. To znamená, že se hledá produkty jak podle vzoru "Ostatním se také líbilo", tak podle vzoru "Produkt je podobný tomuto produktu". Nicméně do rozhodování zasahuje mnoho dalších proměnných využívaných až 100 algoritmy.
Pro efektivní práci s doporučenými produkty je potřeba:
mít větší než minimální množství dat, ze kterých se lze učit
mít data konzistentní mezi produktovými feedy a informacemi posílanými do Ecomailu (ID produktů zasílané v transakcích vs ID produktů v produktovém feedu musí být stejné)
Jak zkontrolovat ID produktů u objednávek v aplikaci
V detailu kontaktu - záložka Provedené nákupy - zde uvidíte vedle každého produktu ID, které k danému produktu bylo v objednávce odesláno.
Zde jsou ID produktů demo_1 a demo_6