Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyReporty a doručitelnost
Jakým způsobem se měří doručitelnost e-mailu?
Jakým způsobem se měří doručitelnost e-mailu?
Jan Tlapák avatar
Autor: Jan Tlapák
Aktualizováno před více než 2 lety

Ve světě e-mailů bohužel nelze jednoznačně určit, zda byl e-mail doručen až do cílové schránky. Je možné pouze zjistit odpověď serveru, kde je e-mailová schránka vedena.

Tato odpověď může být buď kladná, e-mail byl tedy přijat a doručen, nebo záporná, tzv. "Bounce". V tomto případě nebyl e-mail doručen, a to z několika různých důvodů, například schránka neexistuje, nebo je přeplněná.

Obecně se tedy měří doručitelnost e-mailů tak, že se e-maily, které nebyly nedoručeny, považují za doručené.

Zajímá vás k doručitelnosti více? Podívejte se na náš webinář, kde se dozvíte, co můžete udělat pro svou doručitelnost vy sami, co za vás vyřeší nástroj a jakou roli hraje poštovní klient, konkrétně Seznam.cz👇

Dostali jste odpověď na svou otázku?