Co je to automatizace?

Automatizace je automaticky odeslaná kampaň. Nespouštíte ji tedy vy tlačítkem "odeslat kampaň" jako u běžných kampaní, ale spouští se sama automaticky na základě vámi zvoleného impulzu. Např. že má kontakt svátek, že se kontakt přihlásil k odběru, že kontakt nakoupil apod.

Automatizace bývá mnohem personalizovanějším a úspěšnějším sdělením než běžná kampaň.

K čemu je automatizace?

Automatizace je kampaň, kterou jednou nastavíte a běží stále. Například pro každý nově příchozí kontakt se odešle hned po registraci uvítací e-mail. Tyto e-maily jsou nejvíce otevírané, protože na ně kontakt čeká.

Automatizace mají také největší návratnost. Dokáží oslovit klienta k dalšímu nákupu. Jako např. automatizace opuštěného košíku, automatizace spotřeby apod.

Myslím si, že je nastavení automatizace těžké. Zvládnu to?

Samozřejmě. Vytvoření automatizace je podobně těžké (lehké:)) jako vytvoření běžné kampaně. Např. vytvoření automatizace přání k svátku zabere pár minut.

Co k vytvoření automatizace potřebuji?

Stejně jako u běžných kampaní je třeba:

  • vytvořit šablonu
  • mít v databázi kontakty, na které chcete automatizaci spouštět
  • Tarif Profi pro jednoduché automatizace jako jsou:
    Přání k svátku
    Welcome kampaň
    Automatizace na základě chování v běžných kampaních
    Automatizace na základě informací u kontaktů
  • Tarif Marketer+ a integraci pro pokročilé automatizace jako jsou:
    Opuštěný košík
    Datum spotřeby
    Automatizace na základě chování na webu
  • SMS kredity pro SMS automatizace

Jak na vytvoření automatizace?

Podrobný postup, jak na vytvoření automatizace se dočtete zde.


TIP:
Podívejte se, jak mohou vypadat automatizace, zde.

Našli jste odpověď?