Založení účtu v Ecomailu je zdarma, registraci proveďte na našem webu. Pokud překročíte limity pro bezplatné využívání aplikace, je třeba zakoupit placený program. Který je pro vás vhodný a podle čeho se rozhodnout? Všechny odpovědi najdete níže.
Dozvíte se:
1. Jak vyzkoušet Ecomail zdarma?
Vedení účtu v Ecomailu je zdarma do 200 kontaktů nahraných do databáze. E-maily můžete odesílat např. 1krát měsíčně na 200 e-mailových adres / 4krát měsíčně na 50 e-mailových adres.
Až překročíte tuto hranici, je třeba začít pracovat v placeném programu.
2. Jaké jsou placené programy v Ecomailu a jaký je mezi nimi rozdíl?
V Ecomailu můžete pracovat v tarifním nebo kreditovém programu.
A) KREDITOVÝ BALÍČEK
Kreditový program se hodí při:
jednorázové nebo příležitostné rozesílce
krátkodobém užívání aplikace
Vybírat můžete z 5 balíčků, které najdete jak v ceníku na webu, tak v aplikaci:
Do databáze v kreditovém programu můžete nahrát neomezené množství kontaktů. Při rozesílce platí pravidlo, kdy:
1 odeslaný e-mail = 1 kredit
To znamená, že pokud odešlete kampaň na 500 kontaktů, odečteme vám 500 kreditů.
Platnost kreditů je neomezená a kreditové balíčky můžete dokupovat dle potřeby. Při přechodu z kreditového na tarifní program je nezbytné dočerpat zbývající kredity.
Kreditové balíčky obsahují pouze základní funkce pro práci v aplikaci:
B) TARIF
Tarifní program využijte, pokud se chystáte rozesílku posílat:
pravidelně (alespoň 1× za měsíc)
dlouhodobě
Cena tarifů se odvíjí od počtu aktivních kontaktů v databázi a platba probíhá pravidelně. Zvolit můžete měsíční nebo roční frekvenci plateb.
💡TIP: Při roční frekvenci plateb získáte 2 měsíce užívání tarifu zdarma.
Aktivní je kontakt, který je příjemcem vašich kampaní. Za neaktivní kontakty neplatíte. Podrobněji se druhům kontaktů v Ecomailu věnujeme v tomto článku.
Počet kontaktů v databázi se v průběhu užívání aplikace mění. Výši tarifu můžete upravovat podle potřeby. Přerušení tarifu provedeme na základě vaší žádosti. Obraťte se na kolegy na e-mailu support@ecomail.cz.
Předplacený tarif můžete přerušit nejdříve po 3 po sobě jdoucích kalendářních měsících.
Tarif PROFI
Tarif je vhodný v případě, kdy plánujete odesílat kampaně pravidelně. V počtu odeslaných e-mailů nejste nijak limitováni. Pracovat zde můžete se základními automatizacemi například Přání k svátku nebo narozeninám nebo s populární Uvítací automatizací. V čem spočívá síla automatizací, se dozvíte zde.
Tarif MARKETER+
Obsahuje stejné funkce jako tarif Profi, ovšem je rozšířen o pokročilejší funkce, které využijí zpravidla e-shopaři (integrace s e-shopy, produktové feedy, pokročilou segmentaci dle nákupů nebo automatice pro opuštěný košík).
Navíc nabídne funkce, jako je A/B testování, propojení s Facebookem nebo webtracking. Nemusíte tak být pouze e-shop, abyste tento tarif využili. 😊 Vše o tarifu najdete v tomto samostatném článku.
2. Podle čeho se při výběru rozhodnout?
Zásadní je při výběru placené verze frekvence rozesílky.
Pokud plánujete odeslat pouze jednu kampaň – například informaci o otevření pobočky nebo změnu pracovní doby a víte, že další kampaň v dohledné době neodešlete, je pro vás vhodný některý z kreditových balíčků. Stejně tak, pokud Ecomail budete využívat sporadicky.
V opačném případě, kdy víte, že kampaně budete posílat pravidelně (v tomto případně za pravidelnou rozesílku považujeme 1 e-mail měsíčně), je pro vás cenově výhodnější tarif.
Stejně tak, pokud budete odesílat e-maily z automatizací. Vyhnete se tak riziku, kdy vám kredity dojdou a e-mail z automatizací se přestanou posílat.
3. Jaké jsou možnosti platby?
Pokud jste si vybrali jednu z možností, platbu provedete buď kartou přímo v sekci Správa účtu -> Platby. Zvolte typ programu, počet kontaktů v databázi a frekvenci plateb.
Nezapomeňte si nejprve ve svém účtu vyplnit fakturační údaje.
nebo vám vystavíme fakturu pro platbu převodem. V tomto případě kontaktujte podporu na support@ecomail.cz
4. Nabízíte výhodnější ceny?
V případě nákupu tarifu na celý rok, získáte dva měsíce zdarma. Zaplatíte tak místo 12 měsíců cenu pouze za 10 měsíců. Slevu získáte jak při koupi kartou nebo na fakturu.
Jste nezisková organizace? Zašlete nám na support@ecomail.cz potvrzení o vaší činnosti a získáte slevu 50 % na vybraný tarif nebo kreditový balíček.
Slevu lze uplatnit pouze na fakturu z naší strany. Nikoliv při platbě kartou.
5. FAQ
1. Co když všechny kredity nevyužiji, přijdu o ně?
Jestliže při rozesílce využijete pouze část zakoupených kreditů, zbylé vám v účtu zůstanou. Využijete je například v rozesílce další. Kredity nemají žádnou dobu expirace, tudíž o ně nepřijdete.
2. Co se zbývajícími kredity, pokud chci přejít na tarif?
V tomto případě napište na naši podporu, která si se situací poradí.
3. Mohu tarif upravit dle aktuálního počtu kontaktů?
Samozřejmě. 😊 V případě platby kartou, si tarif upravujete dle libovůle ve svém účtu.
Oproti tomu při platbě na fakturu kontaktujte naši podporu, která fakturaci upraví dle nastavení plateb. V případě navýšení vám vystaví fakturu na doplatek rozdílové částky.
Tarif je třeba upravit ručně. Změna tarifu neprobíhá automaticky.
4. Kdy mohu tarif přerušit?
Tarif můžete přerušit maximálně jednou do roka. Tarif můžete přerušit poté, co v něm pracujete tři po sobě jdoucí kalendářní měsíce. Pokud tarif hradíte s roční frekvencí plateb, předplatné lze přerušit až na konci účetního období.
Pokud máte tendenci tarif rušit opakovaně, protože jej nevyužíváte tak často, zvažte nákup kreditového balíčku.☝️Přerušení předplatného může provést pouze naše podpora. Napište na support@ecomail.cz.
5. V jakém programu lze využívat transakční e-maily?
Funkce transakčních e-mailů je dostupná v:
– kreditovém programu
– tarifu Marketer+
6. Kde najdu podrobný výčet funkcí podle předplaceného programu?
Celkový přehled funkcí naleznete v ceníku na webu.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊