Přeskočit na hlavní obsah
CORIPO integrace

Návod k integraci služby CORIPO

Jakub Filounek avatar
Autor: Jakub Filounek
Aktualizováno před více než 2 měsíci

Propojte si účet u Ecomailu se svým účtem u CRM Coripo.

Napojení API

Získání API klíče

a. Přihlásíte se do účtu Ecomailu jako administrátor/majitel účtu.

b. Rozkliknete uživatele v pravém horním rohu (1) -> Správa účtu (2) -> Pro vývojáře (3)

c. Zde zkopírujete API klíč (4)

Obrázek 3 Ecomail – Získání API klíče

Vložení API klíče do CRM

a. Přihlásíte se do CRM účtu s právy admina

b. Kliknete na uživatelské menu a přejdete do „Admin“

Obrázek 4 Ecomail – CRM – admin

c. V administraci dále přejdete do nastavení „Ecomail api“ a kliknete do pole „Základní konfigurace“ pro vložení API klíče

Obrázek 5 Ecomail – CRM – zadání API

d. Zde následně vložíte API klíč a kliknete na tlačítko „Uložit“. Tím dojde k propojení CoripoCRM s vaším Ecomail účtem, jehož API klíč jste poskytli.

Obrázek 6 Ecomail – CRM – vložení API klíče

Ecomail

Synchronizace kontaktů

V CRM přejdete do modulu Marketing, kde můžete následně buď:

1. Vytvořit nový marketingový seznam kliknutím na „Nový záznam"

2. Upravit již existující marketingový seznam rozkliknutím jeho detailu

Obrázek 1: Ecomail – Volba marketingového seznamu

Pro pole „Ecomail list“ vyberete seznam kontaktů, se kterým chcete zvolený Marketingový seznam synchronizovat.


Pole „Ecomail list“ obsahuje pouze seznamy, které jsou vytvořeny na straně Ecomailu.

Obrázek 2: Ecomail – Výběr Ecomail listu

Vpravo naleznete pole „ecomail options“, které určuje akci, jež bude provedena při další synchronizaci po uložení:

„Stáhnout data“ – promaže Marketingový seznam a vyplní ho kontakty z Ecomail seznamu, který jste vybrali

„Promazat Ecomail“ – promaže veškeré kontakty ve vybraném Ecomail seznamu a naplní jej kontakty z Marketingového seznamu

Prázdná možnost neprovede ani jednu z výše uvedených akcí.

Důležité poznámky

  1. Pokud kontakt existuje na straně Ecomailu, ale neexistuje na straně CRM, tak se kontakt vytvoří jako Zájemce se zdrojem zájemce "Ecomail" a všemi údaji, které jsou o tomto kontaktu v Ecomailu

  2. Pokud se kontakt odhlásí z odběru, tak je na straně CRM odhlášen ze všech odběrů
    • V detailu kontaktu uvidíte jeho emailovou adresu červeně a přeškrtnutou, což značí, že si nepřeje být na tento email kontaktován.
    • Následně kontakt odeberete ze všech ostatních Ecomail seznamů
    • V Marketingovém seznamu tento kontakt zůstane

  3. Mezi další funkcionality patří kontrola aktuálních údajů o Ecomail seznamech a kontaktech
    • Pokud změníte název Ecomail seznamu, tak se změna při další synchronizaci projeví i na straně CRM
    • Pokud v detailu kontaktu na straně CRM nebo Ecomailu dojde ke změně (např. jméno, email, příjmení…), tak se při další synchronizaci změna propíše i na druhou stranu.

  4. V základu synchronizujete Zájemce, Kontakty a Firmy, další informace lze nastavit individuálně na míru. V případě zájmu kontaktuje přímo službu CORIPO.
    • Synchronizuje se pouze primární adresa

  5. Intervaly synchronizace lze nastavit zcela libovolně (od 1. minuty až po neomezeně). Zde také kontaktujte službu CORIPO.


💭Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊

Dostali jste odpověď na svou otázku?