Přeskočit na hlavní obsah
Integrace s nopCommerce

Integrace s e-shopovou platformou nopCommerce

Kateřina Irová avatar
Autor: Kateřina Irová
Aktualizováno před více než rokem

👉Tato integrace je pro vás dostupná pouze v tarifu Marketer+.

V tomto článku najdete:


Co integrace nabízí

  • Synchronizace historických kontaktů

  • Synchronizace nových kontaktů v reálném čase (z objednávek, registrací a přihlášení k odběru newsletteru).

  • Synchronizace objednávek

  • Vložení trackovacího kódu pro sledování pohybu uživatelů na webu

  • Sledování obsahu košíku pro automatizaci opuštěného košíku

  • Odběratelé newsletteru mají ve vlastním poli "Is Subscribed" (Je přihlášen k odběru) hodnotu "YES".


Průvodce nastavením krok za krokem

  1. Přihlašte se do účtu v Ecomailu. Pokud ještě nemáte účet, přejděte na webové stránky Ecomail a vytvořte si účet.

  2. Přihlaste se do administrace nopCommerce, přejděte do části Configuration > Local plugins a vyhledejte položku "Ecomail". Najdete ji případně tady.

  3. Nainstalujte plugin.

  4. Poté budete vyzváni k restartování aplikace, aby se změny uložily.

  5. Po instalaci pluginu vyberte Ecomail ze seznamu nainstalovaných pluginů a klikněte na tlačítko "Configure".

  6. Zobrazí se vám konfigurace pluginu:

  7. Nejprve zadejte svůj Ecomail API klíč. Klíč najdete ve svém účtu Ecomail → Správa účtu → Pro vývojáře → API klíč:

  8. (Volitelné) Můžete také aktivovat trackování, abyste mohli sledovat jakoukoli aktivitu na svých webových stránkách. K tomu stačí zaškrtnout políčko Use Tracking a doplnit své AppID (název vašeho Ecomail účtu):

  9. Změny uložte. Poté se otevře nové okno s nastavením kontaktů.

  10. Zde vyberte, do kterého seznamu se vám budou nové kontakty synchronizovat. Naleznete zde také zaškrtávací pole

    Snychronize Subscribers only - Synchronizovat pouze přihlášené uživatele

    Synchronize orders - Synchornizovat objednávky

    Pro e-shopy doporučujeme následující nastavení:

  11. Nastavení uložte.

  12. Nakonec můžete veškerá data synchronizovat kliknutím na tlačítko "Synchronizovat nyní".

  13. A máte hotovo 🎉


Pravidelná synchronizace dat

Aby byla data stále aktuální, je potřeba nastavit ve Vašem NopCommerce pravidelnou snychronizaci dat.

V Nopcommerce přejděte do System Scheduled tasks a nastavte pravidelnou synchronizaci Ecomailu. Doporučujeme ji spouštět každých 86400 sekund (jednou denně).


Přidání produktového feedu

Pro práci s produktovými feedy si stáhněte speciální doplněk pro nopCommerce - Google Shopping (dříve Google Product Search). Pomocí něj můžete vygenerovat svůj produktový feed a přidat ho do Ecomailu.


💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat, anebo na e-mail support@ecomail.cz. 😊

Dostali jste odpověď na svou otázku?