FastCentrik je intuitivní platforma pro správu e-shopu a snadno se v ní zorientují i úplní nováčci. Její prostředí je totiž uživatelsky přívětivé a nabízí jednoduchou a pohodlnou správu vašeho webu. Pokud jste mezi těmi, jejichž e-shop spravuje právě tato platforma, můžete si jej snadno a rychle propojit s vaším účtem v Ecomailu.

Díky propojení bude docházet k automatické synchronizaci vašich kontaktů, přičemž hlavní výhodou je, že přenášení informací probíhá oboustranně. Propojení totiž každých 15 minut kontroluje stav vašich kontaktů, a to jak ve FastCentriku, tak ve vašem účtu v aplikaci.

Jak integraci nastavit?

Nejprve bude třeba spustit náš doplněk. Přihlašte se do svého účtu ve FastCentriku a přejděte do administrace. Zvolte Nastavení >> Aplikace 3.stran >> E-mailing. Zde naleznete doplněk Ecomail.

K propojení s Ecomailem pak dochází pomocí API klíče, který najdete ve svém účtu v Ecomailu v sekci Správa účtu >> Integrace:

Ve správě účtu ve FastCentriku už pak pouze stačí pomocí ID seznamu kontaktů nastavit, do kterého seznamu kontaktů v Ecomailu budete chtít své kontakty synchronizovat.

ID seznamu kontaktů najdete v Ecomailu v sekci Kontakty, kde příslušný seznam vyberete. V něm pak v URL řádku na konci odkazu najdete číslo tohoto seznamu (jeho ID). Například v tomto případě je ID seznamu 2, do správy ve FastCentriku tedy vložíte "2".

Co se stane, když se kontakt odhlásí?

V případě, že kontakt existuje ve FastCentriku, ale dojde k jeho odhlášení skrze Ecomail (kontakt se odhlásí z odběru pomocí odkazu pro odhlášení v patičce sdělení), dojde k jeho smazání i v prostředí FastCentriku.

Pokud se kontakt nachází ve vašem účtu v Ecomailu, ale není ve FastCentriku, tak dojde k jeho úplnému smazání v Ecomailu.

Jak to funguje u přihlášených kontaktů ve FastCentriku?

Pokud se kontakt nachází i v Ecomailu, nic se nestane. V případě, že se kontakt nachází ve Fastcentriku, ale zatím není v Ecomailu, dojde k jeho přidání do seznamu kontaktů v účtu v Ecomailu.

Našli jste odpověď?