Upgates je e-shopová platforma, která vám umožní si navrhnout vlastní e-shop, jednoduše vložit produkty a získávat tak nové zákazníky. Díky pluginu lze navíc vaše zákazníky přenášet do Ecomailu a jednoduše pokračovat v budování obchodního vztahu cílenými newslettery.

V této nápovědě naleznete:

  1. Co integrace umožní

  2. Jak Ecomail s Upgates napojím

  3. FAQ (nejčastěji kladné dotazy)


Co integrace s Upgates umožní?

Po provedení integrace s Upgates se do Ecomailu budou real time přenášet nové kontakty do zvoleného seznamu z veškerých vašich objednávek. Dojde také k přenosu historických objednávek.

Integrace rovněž umožňuje přenos slevových kupónů, které se budou přenášet do zvolené složky (jak tuto složku zvolit, případně jak vytvořit novou složku, naleznete v postupu napojení).

Ke kontaktu se přenesou následující údaje:

  1. Jméno a příjmení

  2. Adresa

  3. Aplikace navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu

  4. Kontakt se přenese realtime se štítkem upgates, jednou denně pak dojde k natažení zbylých informací a štítků "upgates_cz"(dle toho, z jaké je mutace) a "upgates_newsletter".

  5. Každý kontakt se přenáší s hodnotou "upgates" v poli zdroj

  6. Zakoupené produkty

Jak Ecomail s Upgates napojím?

  1. V aplikaci Ecomail klikněte v pravém horním rohu na váš e-mail a zvolte Správa účtu.

  2. V levém sloupci klikněte na "Integrace".

  3. V seznamu dostupných pluginů zvolte "Upgates". Klikněte na tlačítko "Propojit".

  4. Jakmile se otevře vyskakovací okno, je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.

    Do položky "Jméno e-shopu" zadejte jméno vašeho e-shopu, které naleznete v URL adrese, před ".admin.upgates.cz" (nevkládejte celou adresu).


  5. Ve vaší administraci v Upgates naleznete Upgates API klíč, url a login, konkrétně:

    Tyto hodnoty zkopírujte a vložte do Ecomailu.

    POZOR: Pro správný přenos je třeba zkontrolovat také oprávnění. To naleznete pod ikonou tužky:


  6. Ecomail potřebuje povolené oprávnění hlavně pro Produkty, Zákazníky, Slevové kupóny, Objednávky a Webhooky. Je možné také povolit "Košíky" - ty ale prozatím integrace nepřenáší.

  7. Dále je třeba v Ecomailu zvolit složku pro slevové kupóny (Pokud nelze kupóny zvolit, pokračujte podle návodu níže) a integraci uložit.


FAQ:

Nelze zvolit slevové kupóny, co s tím?

Zpravidla to znamená, že se v účtu nenachází žádná (nebo jen výchozí) složka pro slevové kupóny. Je tedy třeba v Ecomailu zvolit možnost Další > Slevové kupóny.

Pokud) zde není žádná složka a stránka po vás vyžaduje import nových kontaktů, zvolte tuto možnost. Do okna postačí zadat například jeden testovací kupón -> aplikace pak vytvoří novou složku.

V případě, že se zde nachází výchozí složka, vytvořte novou složku skrze tlačítko "Přidat složku":

Dále je možné v integraci složku zvolit.

Mohu si do Upgates vložit formulář vytvořený v Ecomailu?

Upgates nepodporuje vkládání funkcí z platforem třetích stran. Je tedy třeba si formulář vytvořit přímo v rámci Upgates - zaregistrované kontakty se pomocí pluginu do Ecomailu přenesou.

Našli jste odpověď?