Upgates je e-shopová platforma, která vám umožní si navrhnout vlastní e-shop, jednoduše vložit produkty a získávat tak nové zákazníky. Díky pluginu lze navíc vaše zákazníky přenášet do Ecomailu a jednoduše pokračovat v budování obchodního vztahu cílenými newslettery.
Pro práci s integrací je třeba pracovat v tarifu Marketer+ 👈
V této nápovědě naleznete:
Funkce integrace
Po provedení integrace s Upgates se do Ecomailu budou real time přenášet nové kontakty do zvoleného seznamu z veškerých objednávek. Dojde také k přenosu historických objednávek.
Synchronizace nových i historických kontaktů
Kontakty, které souhlasí s odběrem newsletteru, mají štítek upgates_newsletter
Výběr seznamu kontaktů, do kterého se budou kontakty synchronizovat
Přenos jazykové mutace webu, na které kontakt nakupuje
Přenos štítků podle jazykových mutací (upgates_cs, upgates_sk)
Pravidelná real time synchronizace nových kontaktů, zákaznických dat a objednávek
Synchronizace základních údajů z objednávky ke kontaktu
Vložení trackovacího kódu pro sledování pohybu uživatelů na webu
Manuální tracking uživatele při přihlášení
Sledování naposledy prohlíženého zboží
Sledování a přenos obsahu košíku pro spuštění automatizace opuštěného košíku
Přenos slevových kupónů
Ke kontaktu se přenesou následující údaje:
Jméno a příjmení
Aplikace navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu
Adresa
Zdroj
Každý kontakt se přenáší s hodnotou "upgates" v poli zdroj
Zakoupené produkty
Štítky
Kontakt se přenese se štítkem upgates, každá další změna u ostatních informací a štítků se projeví real time.
Štítek | Vysvětlení |
upgates_cs, upgates_sk | Jazyková mutace webu |
upgates_newsletter | Souhlas k zasílání newsletterů |
nazevzakaznickeskupiny | Zákaznická skupina |
Prohlížení stránek
Vlastní události (opuštěný košík)
❗ Pro správnou funkci přenosu těchto událostí musí být aktivovaná Upgates cookies lišta a současně uživatel e-shopu v Upgates musí udělit ke sběru dat (trackování) souhlas.
Jak Ecomail s Upgates napojím?
Ve vašem e-shopu na platformě Upgates vyhledejte doplněk s názvem "Ecomail". Vyberte ověřený doplněk Ecomail, který je označen modrou pečetí.
Klikněte na tlačítko "AKTIVOVAT" a v následujícím kroku potvrďte souhlas s oprávněními, která jsou nezbytná pro funkčnost integrace mezi vaším e-shopem a vaším účtem v aplikaci Ecomail.
V následujícím kroku zahájíte propojení s vaším již existující účtem v Ecomailu nebo si vytvořte nový účet.
Ve vašem Ecomailu se otevře vyskakovací okno, kde je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.
Dále je třeba v Ecomailu zvolit složku pro slevové kupóny (Pokud nelze kupóny zvolit, pokračujte podle návodu níže) a integraci uložit.
Nastavení na straně Ecomailu uložíte stiskem tlačítka "Uložit změny". V případě potřeby můžete v budoucnu tyto hodnoty upravit.
Zrušení integrace
Samotnou integraci je možné zrušit pouze v administračním prostředí vašeho e-shopu u Upgates. Doplněk najdete v sekci Aktivní a klikněte na ikonku koše.
Potvrzením deaktivace doplňku se propojení mezi vaším e-shopem a účtem u Ecomail zruší a data nebudou dále přenášena. V účtu Ecomail vám doposud přenesená data zůstanou.
❗ Pro správné fungování integrace a párování produktů, doporučujeme mít produktový feed exportovaný pro Heureka ID.
Přecházíte na novou verzi doplňku? (podzim 2024)
Pokud jste doposud využívali doplněk Upgates, je potřeba si deaktivovat stávající verzi a přejít na nově podporovanou verzi.
Deaktivujte původní doplněk
Přihlaste se do svého účtu v administraci e-shopu Upgates, přejděte do sekce Doplňky.
Zrušte původní propojení s verzí doplňku, která ikonu modré pečeti nemá. Doplněk najdete v sekci >> Aktivní. Klikněte na ikonku koše a potvrďte deaktivaci propojení.
Potvrzením deaktivace doplňku zrušíte původní propojení mezi Vaším e-shopem a účtem u Ecomailu, nová data skrze něj nebudou dále přenášena. Doposud přenesená data Vám v Ecomail účtu zůstanou.
Nyní si aktivujte novou verzi doplňku ->> podle těchto kroků.
FAQ:
Nelze zvolit složka pro slevové kupóny, co s tím?
Pro dokončení napojení integrace je třeba, aby se v účtu nacházela vlastní složka pro slevové kupóny (nejedná se o výchozí složku pro slevové kupony).
Je tedy třeba v Ecomailu zvolit možnost Další > Slevové kupóny. Zde vytvořte novou složku:
Pokud zde toto tlačítko schází a stránka po vás vyžaduje import nových kupónů, zvolte tuto možnost. Do okna postačí zadat například jeden testovací kupón -> aplikace pak automaticky vytvoří novou složku.
Poté vytvořte novou složku dle nápovědy výše.
Po vytvoření již bude možné integraci dokončit.
Mohu si do Upgates vložit formulář vytvořený v Ecomailu?
Upgates umožňuje vytvoření vlastního formuláře přímo v rámci administrace. Kontakty z tohoto formuláře se do Ecomailu skrze integraci automaticky přenáší.
Vlastní scripty je možné do Upgates vkládat pomocí editoru kódu. Vytvořte si formulář v Ecomailu a získejte jeho script kliknutím na "Použít formulář". Dále jej vložte do editoru v Upgates.
V případě technických nejasností s implementací skriptů přímo v Upgates doporučujeme obrátit se na přímo techniky, či správce vašeho webu.
Mám povoleny veškeré permissions, přesto se mi nepřenáší události opuštěného košíku?
V případě, že pro otrackovaný kontakt vidíte pouze prohlížené stránky a nikoliv košík, je situace způsobena tím, že v rámci produktového feedu v Upgates není vyplněno ID produktu, anebo se ID produktů neshoduje s ID zboží v objednávkách. Pro upřesnění se doporučujeme obrátit na podporu Upgates/vaše techniky.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo na e-mail support@ecomail.cz. 😊