Přeskočit na hlavní obsah
Integrace s Upgates

Návod, jak propojit váš obchod na platformě Upgates s Ecomailem.

Daniela Esterová avatar
Autor: Daniela Esterová
Aktualizováno před více než měsícem

Upgates je e-shopová platforma, která vám umožní si navrhnout vlastní e-shop, jednoduše vložit produkty a získávat tak nové zákazníky. Díky pluginu lze navíc vaše zákazníky přenášet do Ecomailu a jednoduše pokračovat v budování obchodního vztahu cílenými newslettery.

Pro práci s integrací je třeba pracovat v tarifu Marketer+ 👈

V této nápovědě naleznete:


Funkce integrace

Po provedení integrace s Upgates se do Ecomailu budou real time přenášet nové kontakty do zvoleného seznamu z veškerých objednávek. Dojde také k přenosu historických objednávek.

  • Synchronizace nových i historických kontaktů

    • Kontakty, které souhlasí s odběrem newsletteru, mají štítek upgates_newsletter

  • Výběr seznamu kontaktů, do kterého se budou kontakty synchronizovat

  • Přenos jazykové mutace webu, na které kontakt nakupuje

    • Přenos štítků podle jazykových mutací (upgates_cs, upgates_sk)

  • Pravidelná real time synchronizace nových kontaktů, zákaznických dat a objednávek

  • Synchronizace základních údajů z objednávky ke kontaktu

  • Vložení trackovacího kódu pro sledování pohybu uživatelů na webu

  • Manuální tracking uživatele při přihlášení

  • Sledování naposledy prohlíženého zboží

  • Sledování a přenos obsahu košíku pro spuštění automatizace opuštěného košíku

  • Přenos slevových kupónů

Ke kontaktu se přenesou následující údaje:


Jméno a příjmení

Aplikace navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu

Adresa

Zdroj

Každý kontakt se přenáší s hodnotou "upgates" v poli zdroj

Zakoupené produkty

Štítky

Kontakt se přenese se štítkem upgates, každá další změna u ostatních informací a štítků se projeví real time.

Štítek

Vysvětlení

upgates_cs, upgates_sk

Jazyková mutace webu

upgates_newsletter

Souhlas k zasílání newsletterů

nazevzakaznickeskupiny

Zákaznická skupina

Prohlížení stránek

Vlastní události (opuštěný košík)

Pro správnou funkci přenosu těchto událostí musí být aktivovaná Upgates cookies lišta a současně uživatel e-shopu v Upgates musí udělit ke sběru dat (trackování) souhlas.

Jak Ecomail s Upgates napojím?

  1. Ve vašem e-shopu na platformě Upgates vyhledejte doplněk s názvem "Ecomail". Vyberte ověřený doplněk Ecomail, který je označen modrou pečetí.

  2. Klikněte na tlačítko "AKTIVOVAT" a v následujícím kroku potvrďte souhlas s oprávněními, která jsou nezbytná pro funkčnost integrace mezi vaším e-shopem a vaším účtem v aplikaci Ecomail.

  3. V následujícím kroku zahájíte propojení s vaším již existující účtem v Ecomailu nebo si vytvořte nový účet.

  4. Ve vašem Ecomailu se otevře vyskakovací okno, kde je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.

    Dále je třeba v Ecomailu zvolit složku pro slevové kupóny (Pokud nelze kupóny zvolit, pokračujte podle návodu níže) a integraci uložit.

    Nastavení na straně Ecomailu uložíte stiskem tlačítka "Uložit změny". V případě potřeby můžete v budoucnu tyto hodnoty upravit.

    Zrušení integrace

    Samotnou integraci je možné zrušit pouze v administračním prostředí vašeho e-shopu u Upgates. Doplněk najdete v sekci Aktivní a klikněte na ikonku koše.

    Potvrzením deaktivace doplňku se propojení mezi vaším e-shopem a účtem u Ecomail zruší a data nebudou dále přenášena. V účtu Ecomail vám doposud přenesená data zůstanou.

❗ Pro správné fungování integrace a párování produktů, doporučujeme mít produktový feed exportovaný pro Heureka ID.

Přecházíte na novou verzi doplňku? (podzim 2024)

Pokud jste doposud využívali doplněk Upgates, je potřeba si deaktivovat stávající verzi a přejít na nově podporovanou verzi.

Deaktivujte původní doplněk

  1. Přihlaste se do svého účtu v administraci e-shopu Upgates, přejděte do sekce Doplňky.

  2. Zrušte původní propojení s verzí doplňku, která ikonu modré pečeti nemá. Doplněk najdete v sekci >> Aktivní. Klikněte na ikonku koše a potvrďte deaktivaci propojení.

    Potvrzením deaktivace doplňku zrušíte původní propojení mezi Vaším e-shopem a účtem u Ecomailu, nová data skrze něj nebudou dále přenášena. Doposud přenesená data Vám v Ecomail účtu zůstanou.

  3. Nyní si aktivujte novou verzi doplňku ->> podle těchto kroků.


FAQ:

Nelze zvolit složka pro slevové kupóny, co s tím?

Pro dokončení napojení integrace je třeba, aby se v účtu nacházela vlastní složka pro slevové kupóny (nejedná se o výchozí složku pro slevové kupony).

Je tedy třeba v Ecomailu zvolit možnost Další > Slevové kupóny. Zde vytvořte novou složku:

Pokud zde toto tlačítko schází a stránka po vás vyžaduje import nových kupónů, zvolte tuto možnost. Do okna postačí zadat například jeden testovací kupón -> aplikace pak automaticky vytvoří novou složku.

Poté vytvořte novou složku dle nápovědy výše.

Po vytvoření již bude možné integraci dokončit.

Mohu si do Upgates vložit formulář vytvořený v Ecomailu?

Upgates umožňuje vytvoření vlastního formuláře přímo v rámci administrace. Kontakty z tohoto formuláře se do Ecomailu skrze integraci automaticky přenáší.

Vlastní scripty je možné do Upgates vkládat pomocí editoru kódu. Vytvořte si formulář v Ecomailu a získejte jeho script kliknutím na "Použít formulář". Dále jej vložte do editoru v Upgates.

V případě technických nejasností s implementací skriptů přímo v Upgates doporučujeme obrátit se na přímo techniky, či správce vašeho webu.

Mám povoleny veškeré permissions, přesto se mi nepřenáší události opuštěného košíku?

V případě, že pro otrackovaný kontakt vidíte pouze prohlížené stránky a nikoliv košík, je situace způsobena tím, že v rámci produktového feedu v Upgates není vyplněno ID produktu, anebo se ID produktů neshoduje s ID zboží v objednávkách. Pro upřesnění se doporučujeme obrátit na podporu Upgates/vaše techniky.


💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo na e-mail support@ecomail.cz. 😊

Dostali jste odpověď na svou otázku?