Upgates je e-shopová platforma, která vám umožní si navrhnout vlastní e-shop, jednoduše vložit produkty a získávat tak nové zákazníky. Díky pluginu lze navíc vaše zákazníky přenášet do Ecomailu a jednoduše pokračovat v budování obchodního vztahu cílenými newslettery.
V této nápovědě naleznete:
Co integrace s Upgates umožní?
Po provedení integrace s Upgates se do Ecomailu budou real time přenášet nové kontakty do zvoleného seznamu z veškerých vašich objednávek. Dojde také k přenosu historických objednávek.
Integrace rovněž umožňuje přenos slevových kupónů, které se budou přenášet do zvolené složky (jak tuto složku zvolit, případně jak vytvořit novou složku, naleznete v postupu napojení).
Ke kontaktu se přenesou následující údaje:
Jméno a příjmení
Adresa
Aplikace navíc vygeneruje na základě uvedené země svátek a oslovení kontaktu
Kontakt se přenese realtime se štítkem upgates, jednou denně pak dojde k natažení zbylých informací a štítků "upgates_cz"(dle toho, z jaké je mutace) a "upgates_newsletter".
Každý kontakt se přenáší s hodnotou "upgates" v poli zdroj
Zakoupené produkty
Jak Ecomail s Upgates napojím?
V aplikaci Ecomail klikněte v pravém horním rohu na váš e-mail a zvolte Správa účtu.
V levém sloupci klikněte na "Integrace".
V seznamu dostupných pluginů zvolte "Upgates". Klikněte na tlačítko "Propojit".
Jakmile se otevře vyskakovací okno, je nejprve třeba zvolit seznam kontaktů, kam se budou nahrávat nové kontakty z objednávek.
Do položky "Jméno e-shopu" zadejte jméno vašeho e-shopu, které naleznete v URL adrese, před ".admin.upgates.cz" (nevkládejte celou adresu).Ve vaší administraci v Upgates naleznete Upgates API klíč, url a login, konkrétně:
Tyto hodnoty zkopírujte a vložte do Ecomailu.
POZOR: Pro správný přenos je třeba zkontrolovat také oprávnění. To naleznete pod ikonou tužky:
Ecomail potřebuje povolené oprávnění hlavně pro Produkty, Zákazníky, Slevové kupóny, Objednávky a Webhooky. Je možné také povolit "Košíky" - ty ale prozatím integrace nepřenáší.
Dále je třeba v Ecomailu zvolit složku pro slevové kupóny (Pokud nelze kupóny zvolit, pokračujte podle návodu níže) a integraci uložit.
FAQ:
Nelze zvolit slevové kupóny, co s tím?
Zpravidla to znamená, že se v účtu nenachází žádná (nebo jen výchozí) složka pro slevové kupóny. Je tedy třeba v Ecomailu zvolit možnost Další > Slevové kupóny.
Pokud) zde není žádná složka a stránka po vás vyžaduje import nových kontaktů, zvolte tuto možnost. Do okna postačí zadat například jeden testovací kupón -> aplikace pak vytvoří novou složku.
V případě, že se zde nachází výchozí složka, vytvořte novou složku skrze tlačítko "Přidat složku":
Dále je možné v integraci složku zvolit.
Mohu si do Upgates vložit formulář vytvořený v Ecomailu?
Upgates nepodporuje vkládání funkcí z platforem třetích stran. Je tedy třeba si formulář vytvořit přímo v rámci Upgates - zaregistrované kontakty se pomocí pluginu do Ecomailu přenesou.