IneShop od Winshopu je platforma pro malé i velké e-shopy, která poskytuje možnost vytvoření e-shopu s napojením na skladový systém. Díky tomu nemusí uživatel produkty ručně vkládat, ale automaticky se aktualizují dle skladového systému a naopak. V tomto článku se dozvíte, jak přenášet vaše kontakty z Ineshopu do Ecomailu.

Co v tomto článku naleznete:

  1. Co integrace umožní?

  2. Jak integraci napojit?


Co integrace umožňuje?

Integrace umožňuje automatickou synchronizaci kontaktů. Po napojení e-shopu lze přenášet kontakty do zvoleného seznamu. Seznam se bude dále zhruba každé 4 hodiny aktualizovat.

Z e-shopu se přenáší registrovaní zákazníci a registrovaní uživatelé.

Pokud si přejete přenášet pouze některé kontakty, nebo pouze segment, požádejte o úpravu modulu přímo podporu Ineshopu.

V případě, že je v administraci vyplněno Tracking ID, lze také sledovat pohyb a aktivity otrackovaných kontaktů na webu, jako jsou např. opuštěný košík a objednávky.

Jak napojení vytvořím?

  1. Nejprve je požádejte o aktivaci modulu přímo podporu Ineshopu.

  2. Po aktivaci naleznete v administraci možnost nastavení integrace. Konkrétně je zde možné zadat API klíč z Ecomailu (Správa účtu -> Integrace). Na základě zadaného API klíče pak budou načteny již existující seznamy kontaktů. Jeden z nich pro integraci zvolte.

  3. Plugin umožňuje také sledování pohybu kontaktů na Vašem e-shopu. Je potřeba pro tuto aktivaci kontaktovat podporu ineShopu a do nastavení pluginu, do sekce "Tracking ID" vyplnit název účtu v Ecomailu. Ten naleznete po otevření Ecomailu, na hlavní stránce:

    Zde naleznete název vašeho účtu - vyplňujte jej bez koncovky ecomailapp.cz.

  4. Plugin stačí uložit a integrace je od této chvíle aktivní.

Ineshop ze své strany umožňuje individuální úpravu modulu, a to například: import určitých segmentů kontaktů, slevové kódy zákazníkům na míru, štítky ke kontaktům, apod. O úpravu modulu požádejte přímo podporu Ineshopu.

Našli jste odpověď?