Ecomail nabízí API pro strojovou práci s uživateli, seznamy kontaktů a dalšími funkcemi. V tomto článku najdete, jak vám může api pomoci a jaké requesty api nabízí.
Díky propojení Ecomailu pomocí API snadno propojíte vlastní řešení s naší aplikací, docílíte komplexnějších scénářů, nastavíte vlastní formuláře, či transakční e-maily, nebo jiné cíle.
API pro práci s Ecomailem
V tomto článku naleznete:
Jaké možnosti API nabízí
Seznamy kontaktů
Parametr trigger_autoresponders umožňuje spuštění automatizací s triggerem Přihlásí se do seznamu
Je vždy třeba zasílat veškeré štítky, které má kontakt mít
Pomocí parametru update_existing je možné existující kontakt aktualizovat
Kontakty
Na základě e-mailové adresy
Smaže kontakt s veškerými daty z databáze
Kampaně
Automatizace
Na základě ID automatizace a e-mailové adresy kontaktu
Šablony
Domény
Transakční e-maily
Transakce (objednávky)
Pro co nejsnazší práci s transakcemi v aplikaci pracujte s názvem obchodu
Aktualizace konkrétní transakce - na základě jejího ID
Odstranění konkrétní transakce - na základě jejího ID
Produktové feedy
Datové feedy
Vlastní události
Více k zasílání vlastních událostí naleznete zde.
Vyhledání kontaktu
Slevové kupony
Jak propojení skrze API nastavit
Pro využití API budete potřebovat API klíč, který naleznete ve správě vašeho účtu v sekci Pro vývojáře.
API klíč je viditelný pouze pro uživatele s rolí administrátora.
Dokumentaci k API naleznete na webové adrese: https://docs.ecomailczv2.apiary.io/
Může se stát, že budete potřebovat vygenerovat nový api klíč. Nový api klíč vygenerujte kliknutím na tlačítko "Obnovit API klíč" vedle api klíče.
⚠️ Po změně již nebude možné pracovat s původním API klíčem. Nezapomeňte tak změnit hodnotu API klíče ve Vašich integracích s Ecomailem, abyste je mohli dále využívat.
Veškeré informace o tom, jaká data je možné do Ecomailu přenášet najdete přehledně popsané v tomto článku.
Časté dotazy
Jak poznám, že je api správně napojené?
Vyzkoušejte si provést testovací objednávku, nebo registraci kontaktu. Změny uvidíte v seznamu kontaktů.
Má API nějaké omezení?
API má omezení 1 000 callů za minutu. Pokud dojde k přesažení limitu, requesty nebudou doručeny.
V jakém tarifu mohu využívat API?
API je možné využít v jakémkoliv tarifu.
Pokročilejší funkce, jako jsou transakce, transakční e-maily, či pokročilá segmentace jsou však dostupné pouze v tarifu Marketer+.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat, anebo na e-mail support@ecomail.cz. 😊