Přeskočit na hlavní obsah
Sledování vlastních událostí
Jan Tlapák avatar
Autor: Jan Tlapák
Aktualizováno před více než týdnem

Sledování vlastních událostí

Sledování vlastních událostí, které se odehrávají na vašem webu, je pomocí Ecomailu velmi snadné, stačí použít tento krátký kus kódu:

window.ecotrack('trackStructEvent', 'kategorie','akce','štítek','vlastnost','hodnota');

Název

Povinné?

Popis

Kategorie

Ano

Název, který určíte pro skupinu objektů, které chcete sledovat, např. 'média', 'ecomm'.

Akce

Ne

Řetězec, který definuje typ uživatelské interakce s webovým objektem, např. 'přehrát-video', 'přidat-do-košíku'.

Štítek

Ne

Volitelný řetězec, který identifikuje konkrétní objekt, na který se akce vztahuje, např. ID přehrávaného videa nebo SKU produktu přidaného do košíku.

Vlastnost

Ne

Volitelný řetězec popisující objekt nebo provedenou akci. Může to být například množství položky přidané do košíku.

Hodnota

Ne

Volitelný float pro kvantifikaci nebo další popis uživatelské akce. Může to být například cena položky přidané do košíku nebo počáteční čas videa, kde bylo právě stisknuto přehrávání.

Zde je konkrétní příklad události, a to přehrání videa na vaší stránce:

window.ecotrack('trackStructEvent', 'Videoplayer', 'Play', 'Svatebni-video.mpg', '', '0.0');

Vlastní události můžete následně využívat v segmentacích (Aktivita uživatelů -> Vlastní událost) a automatizacích (trigger Vlastní událost). V segmentaci můžete nastavit podmínku pro zobrazení pouze konkrétní kategorie z vašeho e-shopu, pokud k nám zasíláte vlastní události s adekvátně vyplněnými poli (viz tabulka výše).

Pro automatizaci, respektive trigger Nastane vlastní událost, je potřeba minimálně hodnota v Kategorie.

Dostali jste odpověď na svou otázku?