Integraci je možné využívat pouze v rámci tarifu Marketer+.

Co doplněk umožní?

  • synchronizace objednávek v reálném čase

  • synchronizace kontaktů v reálném čase

Instalace pluginu vám zabere pár minut. Pusťte se do toho.

Jak nainstalovat doplněk?

1. Přihlaste se do vašeho účtu v Shopify a přejděte na stránku Shopify app store. Zde naleznete doplněk Ecomailu k instalaci >> zde. Klikněte na "Add app".

Následně budete přesměrováni do Vašeho účtu Shopify.

2. Na konci této stránky potvrďte instalaci doplňku

3. Po instalaci doplňku se přihlaste do účtu v Ecomailu. Pokud účet nemáte založený, můžete si jej v tomto kroku vytvořit.

Po přihlášení do aplikace či dokončení registrace dojde k dokončení instalace doplňku.

4. Ve Správě účtu - Integrace - můžete upravit seznam kontaktů, do kterého si přejete data ze Shopify přenášet.

5. Pokud jste v Ecomailu již pracovali, aktivace doplňku změní jazyk Vašeho prostředí na anglický. Toto nastavení můžete snadno upravit v sekci Manage your account > Settings > App language.

Kontrola prvního propojení

Pokud chcete zkontrolovat správnost přenosu dat, klikněte v horním menu na “Kontakty” a rozklikněte seznam, který jste při integraci zvolili (např. První seznam nebo Zákazníci). V seznamu kontaktů naleznete informaci o tom, kolik aktivních kontaktů se v seznamu nachází.


Pro kontrolu kontaktních údajů zákazníka klikněte na libovolnou e-mailovou adresu -> Vlastnosti. Přehled provedených nákupů uvidíte v sekci Nákupy (do Ecomailu se přenáší nákup až po aktivaci doplňku).

Kontakty, které se do Ecomailu přenáší skrze tento doplněk, mají v poli Zdroj hodnotu "shopify". Dle této hodnoty můžete kontakty segmentovat.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na support@ecomail.cz, kde Vám rádi poradíme.


Našli jste odpověď?