Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyPlatba a správa účtuSpráva účtu
Založení účtu a jeho uživatelé
Založení účtu a jeho uživatelé

Založení účtu v Ecomailu krok za krokem, přidávání dalších uživatelů s různými právy.

Monika Marešová avatar
Autor: Monika Marešová
Aktualizováno před více než týdnem

Chystáte se začít s e-mailingem v Ecomailu? Skvělé! Ukážeme si krok za krokem, jak se zaregistrovat a nastavit uživatelské role jednotlivým uživatelům.


V tomto článku naleznete:



1. Založení účtu

Účet v Ecomailu založíte během pár minut, a to na naší hlavní stránce. Vpravo nahoře klikněte na možnost Registrace, případně na tlačítko Vyzkoušet zdarma.

Vytvoření účtu je nezávazné –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ dokud si neobjednáte příslušný tarif či kreditový balíček, nic za účet neplatíte a vždy ho můžete přestat využívat bez jakýchkoliv závazků.

Bezplatná verze aplikace umožňuje do databáze nahrát maximálně 200 kontaktů. E-maily můžete odesílat např. 1krát měsíčně na 200 e-mailových adres / 4krát měsíčně na 50 e-mailových adres. Až překročíte tuto hranici, je třeba začít pracovat v placeném režimu. 😊

Po kliknutí na registraci se zobrazí tabulka pro vyplnění údajů o účtu.


⚠️ Název účtu nelze zpětně měnit
⁠⁠⁠⁠Figuruje pouze v URL odkazu pro odhlášení nebo odkazu pro webovou verzi.

⦿ Název účtu –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ jak se bude váš účet v Ecomailu jmenovat. Vyplňte například název firmy nebo projektu, například "ecomail". Název vložte bez mezer, pomlček, teček a diakritiky.


​⦿ Vaše celé jméno –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ vyplňte jméno a příjmení

⦿ Vaše e-mailová adresa –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ e-mail, pod kterým se budete přihlašovat do svého Ecomail účtu. E-mail odesílatele kampaní nastavíte až v aplikaci.


​⦿ Heslo –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ heslo, pod kterým se budete přihlašovat do svého Ecomail účtu. Toto heslo můžete kdykoliv v nastavení účtu změnit.

Kliknete na Vytvořit účet ZDARMA a rovnou se do aplikace přihlaste.

⚠️ Pokud se k práci v účtu nepřihlásíte déle než 1 rok, účet bude odstraněn, a to včetně veškerých informací a dat.

Blížící se termín exspirace účtu vám včas připomeneme.
Pokud chcete dále ve vašem účtu pracovat, jednoduše se přihlaste do aplikace a váš účet zůstane i nadále aktivní.

2. Přidání dalších uživatelů do Ecomail účtu

Do účtu můžete přizvat ke spolupráci další uživatele. Po rozkliknutí malé šipky vedle vaší e-mailové adresy vpravo nahoře najděte Správu účtu.

Následně se vám zobrazí správa celého Ecomail účtu. Zaklikněte možnost Uživatelé, kde vidíte e-mail, pod kterým jste se do Ecomailu zaregistrovali. Uvidíte u něj štítek Majitel účtu.


☝️ Kromě uživatelských rolí můžete sledovat také kdy byl uživatel naposledy přihlášen a zda má aktivní dvoufaktorové přihlášení.

Na této stránce přidáte dalšího uživatele pomocí tlačítka Pozvat uživatele.

Na výběr máte, pod jakým e-mailem se bude nový uživatel přihlašovat, jaké je jeho jméno a jaká bude mít oprávnění.

Kliknutím na Poslat pozvánku odešlete vašemu kolegovi e-mail s odkazem pro vytvoření vlastního hesla. Každý uživatel se pak přihlašuje pod svým e-mailem a heslem.

💡 TIP: V případě, že budete chtít práva u jednotlivých kontaktů změnit, vždy tak můžete učinit pomocí tlačítka upravit.

Změnit můžete i Majitele účtu, pokud chcete například původního majitele účtu smazat. Tyto změny však může provádět pouze Majitel účtu.

3. Uživatelské role

Pokud si nejste jisti, jaká práva mají různé role uživatelů, podívejte se do naší tabulky, kde naleznete souhrn veškerých funkcí.


4. Vlastní uživatelské role

⚠️ Vlastní oprávnění fungují pouze v tarifu Marketer+.

V aplikaci můžete vytvořit pro konkrétní e-mailovou adresu vlastní oprávnění, jehož možnosti navolíte dle potřeby. Můžete tak např. svým analytikům umožnit přístupy pouze k reportům, vašemu účetnímu oddělení pak přidat přístup pouze k fakturacím. Variace oprávnění jsou plně ve vaší režii.

Pokud u kontaktu zaškrtnete možnost vlastních oprávnění, aplikace vám v dalším kroku nabídne možnosti, které chcete kontaktu povolit. V sekci Kontakty tak dále můžete určit i konkrétní záložky, k nimž uživatel bude mít v rámci příslušené sekce přístup.


Pokud uživateli umožníte oprávnění pouze pro tvorbu šablon, uživatel uvidí aplikaci následujícím způsobem:


V případě, že kontakt nebude mít k určitým sekcím přístup, nebudou se mu v aplikaci zobrazovat, případně nebude mít možnost klikat na akční tlačítka vedoucí do daných sekcí.


💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊

Dostali jste odpověď na svou otázku?