V tomto článku naleznete:

Založení účtu

Účet u Ecomailu založíte během pár minut a to na naší stránce.
Vpravo nahoře kliknete na možnost "Registrace", případně na tlačítko "Vyzkoušejte ZDARMA".

Vytvoření účtu je nezávazné - dokud si neobjednáte příslušný tarif, či kreditový balíček, nic za účet neplatíte a vždy ho můžete přestat využívat bez jakýchkoliv závazků.

Po kliknutí na tlačítko "Registrace" nebo "Vyzkoušejte ZDARMA" se zobrazí tabulka pro vyplnění příslušných náležitostí.

Název účtu - zde vyplňujete název vašeho účtu u Ecomailu. Většinou název vaší firmy jako např. "ecomail". Vkládejte bez mezer a diakritiky. Pozor! Název účtu nelze zpětně měnit.
Vaše celé jméno - vyplňte jméno a příjmení
Vaše e-mailová adresa - e-mail, pod kterým se budete přihlašovat do svého Ecomail účtu
Heslo - heslo, pod kterým se budete přihlašovat do svého Ecomail účtu. Toto heslo můžete kdykoliv v nastavení účtu změnit.

Kliknete na "Vytvořit účet ZDARMA" a budete mít možnost se rovnou do aplikace přihlásit.

Přidání dalších uživatelů do Ecomail účtu

Do účtu můžete přizvat i svoje kolegy.

Po rozkliknutí malé šipky vedle vašeho e-mailové adresy vpravo nahoře máte možnost prokliknout se do Správy účtu.

Po zakliknutí možnosti "Správa účtu" se vám zobrazí správa celého vašeho Ecomail účtu. Zakliknete možnost "Uživatelé", kde již vidíte váš e-mail, pod kterým jste se do Ecomailu zaregistrovali. Uvidíte u něj štítek "majitel účtu" a "toto jste vy".

Na této stránce přidáte dalšího uživatele pomocí tlačítka "Přidat dalšího uživatele".

Můžete vybrat, jaká bude mít nový uživatel práva. Kliknete na "poslat pozvánku" a vašemu kolegovi bude zaslán e-mail s odkazem pro vytvoření vlastního hesla. Každý se pak přihlašuje pod svým e-mailem a heslem.

V případě, že budete chtít práva u jednotlivých kontaktů změnit, vždy tak můžete učinit pomocí tlačítka upravit. Změnit můžete i majitele účtu, pokud chcete například původního majitele účtu smazat. Tyto změny však může provádět pouze administrátor.

Uživatelské role

Pokud si nejste jisti, jaká práva mají různé role uživatelů, podívejte se do naší tabulky, kde naleznete souhrn veškerých funkcí.

Vlastní uživatelské role

V aplikaci je možné vytvořit pro konkrétní e-mailovou adresu i vlastní oprávnění, které lze upravit podle potřeby. Můžete tak např. svým analytikům umožnit přístupy pouze k reportům, vašemu účetnímu oddělení pak přidat přístup pouze k fakturacím. Variace oprávnění jsou plně ve Vaší režii.

UPOZORNĚNÍ: Vlastní oprávnění fungují pouze v tarifu MARKETER+.

Pokud u kontaktu zaškrtnete možnost vlastních oprávnění, aplikaci vám v dalším kroku nabídne možnosti, které chcete kontaktu povolit. V sekci “Kontakty” tak dále můžete určit i konkrétní záložky, k nimž uživatel bude mít v rámci příslušené sekce přístup.

Pokud uživateli umožníte oprávnění pouze pro tvorbu šablon, uživatel uvidí aplikaci následujícím způsobem:

V případě, že kontakt nebude mít k určitým sekcím přístup, nebudou se mu v aplikaci zobrazovat, případně nebude mít možnost klikat na akční tlačítka vedoucí do daných sekcí.

Našli jste odpověď?