V tomto článku naleznete, jak můžete snadno spravovat podúčty vašich klientů skrze hlavní agenturní účet. Ukážeme vám, jaké možnosti agenturní účet nabízí a jak jej můžete využít naplno.
Zaměříme se na:
1. K čemu slouží agenturní účet
Pokud spravujete v Ecomailu (nebo teprve plánujete) více účtů a potřebujete ke všem jednoduchý přístup z jednoho hlavního účtu, využijte v tzv. agenturní účet.
Tento typ účtu je vhodný nejen pro agentury (spravujete účty odlišným klientům), ale také pro všechny, kteří mají dva a více účtů u Ecomailu. Díky agenturnímu účtu můžete snadno spravovat rozesílku vašich klientů. Do účtů klientů můžete snadno vstupovat, tvořit kampaně, nastavovat automatizace a provádět další nastavení účtu pro úspěšnou rozesílku.
Fakturace tarifů u jednotlivých podúčtů probíhá odděleně. Při práci s kreditovými balíčky však můžete kredity snadno alokovat klientům z hlavního agenturního účtu.
Do účtu se přihlásíte klasickou cestou z webu ecomail.cz. Správu agentury naleznete po prokliku vaší e-mailové adresy v pravém horním rohu, v sekci Správa agentury.
Jak vytvořit agenturní účet
Pokud již pracujete v aplikaci ve vlastním účtu, nemusíte pro vytvoření agenturního účtu zakládat nový účet. Agenturní účet může být jakýkoliv existující účet.
Pokud účet zatím nemáte, vytvořte si ho na našem webu. Přepnutí do agenturního účtu provede naše podpora na vaši žádost – tu zašlete přímo z aplikace ve správě účtu v sekci Uživatelé, nebo nám napište přímo na support@ecomail.cz.
✍️ Do žádosti napište:
– název účtu
– e-mail, pod kterým se do účtu přihlašujete.
Domluvíme se na dalších krocích a poskytneme vám doplňující informace.
2. Správa agentury
Ve správě samotné agentury máte možnost agenturní účet personalizovat. Můžete zde:
zvolit název účtu
nahrát logo vaší agentury
nastavit barvu horní lišty, která se zobrazí v podúčtech, které agentura bude spravovat.
Díky klientskému pop-up oknu můžete vašim klientům zobrazit po prokliknutí horní lišty libovolné informace. Uvádějte zde například kontaktní údaje, nebo jiná důležitá sdělení.
Tlačítkem Zobrazit náhled pop-up okna si poté můžete prohlédnout, jak se okno zobrazí vašim klientům.
3. Správa klientů
V záložce Klientské účty můžete vytvořit nové podúčty, do kterých se budete přihlašovat z agenturního účtu. Podúčty mají stejné vlastnosti jako klasické účty. Můžete se do nich tedy přihlásit a spravovat tyto účty jménem vaší agentury.
⚠️ Jakmile se do podúčtu klienta přihlásíte, automaticky se vaše e-mailová adresa přidá mezi uživatele daného účtu.
4. Vytvoření nového podúčtu
Pro vytvoření nového účtu, který bude automaticky přiřazený pod správu agentury, klikněte na Vytvořit nový účet v záložce Správa agentury.
Zde vyplňte následující:
Název nového účtu – pod tímto názvem bude možné se do účtu přihlásit. Název účtu při rozesílce nijak nefiguruje.
Jméno účtu – pojmenování klienta, které slouží pouze pro váš přehled.
Typ účtu – na výběr máte tarifový nebo kreditový účet. Rozdíly mezi těmito typy účtů jsme pro vás popsali v této nápovědě.
Přístupy z agenturního účtu - zde nastavíte, zda chcete, aby všichni uživatelé z agenturního účtu, měli přístup do tohoto podúčtu (volba "Nastavit všem"), nebo nastavíte oprávnění pouze některým uživatelům (volba "Manuálně")
Po vytvoření nového účtu se tento účet zobrazí ve správě vaší agentury. Nyní se můžete do účtu jednoduše přihlásit přímo z agenturního účtu.
💡 Potřebujete přiřadit již existující účet pod správu vaší agentury? Stačí, když nám klient (majitel účtu) napíše na naši online podporu s požadavkem o přiřazení pod danou agenturu.
5. Přístup do podúčtů
Při pozvání nového uživateli ke spolupráci v agenturním účtu nastavte oprávnění pro konkrétního uživatele a společně s ním také výčet účtů, do kterých má přístup.
5. Vlastnosti účtu
Kliknutím na možnost Vlastnosti účtu vidíte veškeré důležité informace podúčtu, jako je API klíč potřebný k integraci nebo typ účtu.
Pro lepší přehled si můžete účet klienta pojmenovat a můžete k němu také nahrát speciální obrázek.
💡TIP: Klient vlastní pojmenování ani obrázek neuvidí.
6. Alokace kreditů pro jednotlivé podúčty
Proklikem skrze vlastnosti účtu můžete kreditovým účtům alokovat kredity, kterými hlavní, agenturní účet disponuje. Stejnou cestou můžete alokovat také SMS kredity pro rozesílku SMS kampaní.
Kredity můžete podúčtu také odebrat a přiřadit je zpět pod agenturní účet.
7. Vstup do podúčtů
Skrze tlačítko přihlásit se můžete snadno vstoupit do podúčtů, které spravujete.
Po přihlášení do účtu spravovaného agenturou uvidíte zabarvenou část horní lišty. Pro snadné přepínání mezi účty můžete nově využít speciální položku v levé části horní lišty. Nově se díky horní liště můžete přihlásit také zpět do vašeho agenturního účtu.
💡TIP: Klient po přihlášení do svého účtu tuto lištu neuvidí.
V podúčtu klienta vidíte, kdo účet spravuje. Kliknutím na logo agentury se zobrazí klientské pop-up okno, které vyobrazí informaci, kterou definujete ve Správě agentury.
8. Přenos šablony z jednoho účtu do dalších
Pro jednoduchý přenos šablon mezi účty můžete šablonu jednoduše Exportovat a do vybraného účtu ji nahrát dle tohoto postupu.
Šablonu můžete do podúčtů snadno přenést také díky volbě Kopírovat do podúčtů.
U vybrané šablony se zobrazí nabídka, do kterého účtu šablonu kopírovat.
9. Možnosti platby, zvýhodnění pro agenturní účty
Pro každý účet, včetně agenturního, můžete vybrat jiný tarif dle počtu kontaktů a funkcí, které chcete pro daný účet využívat. Fakturace taktéž probíhá pro každý účet zvlášť.
Pro výhody agenturních účtů nás kontaktujte na support@ecomail.cz.
U kreditového režimu máte možnost v hlavním agenturním účtu zakoupit kreditový balíček a kredity pak libovolně alokovat do podúčtů. Stačí podúčet rozkliknout přes jeho název a počet kreditů uložit. Stejně tak můžete z podúčtu vrátit kredity zpět do hlavního účtu.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz. 😊