V rámci tvorby e-mailové kampaně v Ecomailu můžete v nastavení kampaně přidat do e-mailu také vlastní hlavičky. Ty můžete využívat zejména pro topování e-mailu na Seznamu.

Co je topování na Seznamu?

Seznam nabízí placenou službu topování e-mailu ve složce hromadné e-maily. Pokud si uživatel otevře ve svém poštovním klientovi Seznam tuto složku, zobrazí se mu váš e-mail zvýrazněný a na prvním místě.

Po aktivaci této služby dostanete od Seznamu kód vlastní hlavičky, který jednoduše vložíte do Ecomailu při tvorbě kampaně.

Jak přidám vlastní hlavičku v Ecomailu?

Hlavičky přidáváte ve druhém kroku tvorby e-mailové kampaně jednoduše zaškrtnutím pole "Vlastní e-mail hlavičky".

Následně vložte hlavičky ve specifickém formátu: nazev:hodnota

Kód, který obdržíte od Seznamu bude mít nejspíše následující podobu:

<meta name="x-campaign-topping" content="gAAAA***hodnota vašeho kódu***bw==">

Z doručeného kódu od Seznamu je potřeba do pole pro vlastní hlavičku v Ecomailu vložit tuto část:


x-campaign-topping:gAAAA***hodnota vašeho kódu***bw==

Co to znamená?

Odeberete uvozovky, které ohraničují tuto část "x-campaign-topping" content=" a hned po slově topping (místo slova content) vložíte znak dvojtečky, po kterém začne váš individuální kód, začínající gAAAA. Na konci již také nevkládáte uvozovky.

Pokud chcete vložit hlaviček více, oddělte je čárkou, tedy například:
nazev1:hodnota1,nazev2:hodnota2


Více informací k topování můžete nalézt zde. Pokud byste si nevěděli rady, tak se na nás neváhejte obrátit na support@ecomail.cz

Našli jste odpověď?