Ještě před prvním importem kontaktů je třeba se zamyslet, jak kontakty spravovat a jak s nimi nejjednodušeji a nejlépe v budoucnu pracovat. I když na import spěcháte, je dobré prvnímu importu skutečně pár minut věnovat. Zde naleznete podrobný postup, jak na vytvoření seznamu kontaktů, import kontaktů a jejich segmentace:

  1. Vytvoření seznamu kontaktů do kterého svou databázi naimportujete. Nedoporučujeme vytvářet více seznamů kontaktů, nejlepší správa databáze je pouze v jednom seznamu kontaktů.
  2. Import kontaktů do vytvořeného seznamu kontaktů.

Nechcete odeslat kampaň na celou databázi kontaktů? Vytvořte si segment (filtr), na který kampaň odešlete.

   3. Vytvoření segmentu z celé databáze kontaktů.

Zapomněli jste naimportovat některé kontakty? Nebo jste k nim zapomněli naimportovat jméno, příjmení apod? Nevadí. Naimportujte kontakty do stejného seznamu znovu. Duplicity se tím nevytvoří! Jak na aktualizaci své databáze se můžete dozvědět zde

Nyní se můžete pustit na odeslání kampaně.

Našli jste odpověď?