👉 Tato integrace je dostupná pouze v tarifu Marketer+
Ellity je věrnostní program, který mohou využívat klienti Shoptet. Pokud se pro rozesílání e-mailů rozhodnete využít Ecomail, nejprve vypněte systémovou rozesílku podle tohoto návodu.
Jedná se o integrací třetí strany, proto v případě dalších otázek přejděte do nápovědy nebo se obraťte na podporu Ellity.
V tomto článku najdete:
1. Kde najít API klíč k propojení
Přihlaste se ke svému účctu v Ecomailu a přejděte do sekce Správa účtu -> Pro vývojáře
Na stránce se zobrazí API klíč, který budete potřebovat pro propojení.
2. Propojení s Ellity
Přejděte do svého účtu v Ellity. Do pole API klíč vložte hodnotu zkopírovanou hodnotu. Poté vyberte seznam kontaktů, do kterého chcete kontakty přenášet.
Pokud propojení proběhne úspěšně, vytvoří se ve vybraném seznamu vlastní pole pro přenášené hodnoty (konto atd.). Tato pole mají prefix ellity_.
💡 TIP: Prvotní propojení doporučuje Ellity zakončit exportem všech aktivních zákazníků.
Následně tyto kontakty naimportujte do Ecomailu podle nápovědy. Dosáhnete toho, že u kontaktů budete mít k dispozici veškeré informace ihned.
Vlastní pole u kontaktů
ellity_account | bodové konto |
ellity_pin | pin sloužící pro neregistrované zákazníky k čerpání bodů |
ellity_referral_code | referral kód |
ellity_referral_link | referral link |
*Referral pole mají až nové instalace, starší je mít nemusí
Automatizace a vlastní události
Spuštění automatizace v Ecomailu může reagovat kromě základních triggerů na různé vlastní události.
Všechny obsahují v poli Kategorie hodnotu ellity a v poli Akce hodnotu change.
Pole Štítek se liší dle události následovně:
změna konta zákazníka: credit
expirace bodů: expiry
změna PINU: pin
3. Nastavení notifikace před expirací věrnostních bodů
V nastavení integrace můžete aktivovat notifikaci o expiraci bodů v předstihu daném počtem nastavených dnů.
Zvolte možnost Upozornit Ecomail a ve druhém poli zadejte počet dnů před expirací, kdy chcete notifikaci posílat. Poté stiskněte tlačítko Uložit.
Notifikace se posílají 1× denně v nočních hodinách.
💭 Nenašli jste odpověď? Napište nám na chat nebo e-mail support@ecomail.cz.